45645d3e91c89818200a638abcbbdf8d.ppt
- Количество слайдов: 19
Topic ПЪРВА РАБОТНА СРЕЩА – ФОРУМ СОФИЯ, 27 октомври 2008 Placeholder for your logo
Topic BENEFIT – полза, да се натрупат нови познания, да се спечели нещо BENEFIT – МОДЕРНИ МЕРКИ ЗА ОРГАНИЗАЦИИ (ФИРМИ, УНИВЕРСИТЕТИ) ЗА УВЕЛИЧАВАНЕ ПОЛЗВАНЕТО НА ГРАДСКИ ТРАНСПОРТ
Topic ЦЕЛ НА ПРОЕКТА • ТОВА Е ДЕМОНСТРАЦИОНЕН ПРОЕКТ • РАЗВИТИЕ НА ПРОЕКТА: 01. 09. 2008 – 31. 08. 2011 • ОБЩ БЮДЖЕТ € 1. 276. 713 , ФИНАНСИРАНЕ ОТ ЕС € 957. 534 (75%) ЦЕЛТА НА BENEFIT Е ДА ПОКАЖЕ НА ЦЕЛЕВИТЕ ГРУПИ АТРАКТИВНОСТТА НА ГРАДСКИЯ ТРАНСПОРТ В СРАВНЕНИЕ С ИЗПОЛЗВАНЕТО НА ЧАСТНИ АВТОМОБИЛИ
Topic ПАРТНЬОРИ Austrian Mobility Research (AMOR) Romanian Association of Public Transport (URTP) Club Sustainable Development of Civil Society (CSDCS) City of Zilina (ZA) Mallorca Transports Consortium (CTM) Transport Consultancy (CINESI) Public Transport Coordinator of South Moravian Region (KORDIS) Energy Agency of Podravje (ENERGAP) Public Transport Operator of Bologna Placeholder image
Topic
Topic СТРУКТУРА НА ПРОЕКТА -РАБОТНИ ПАКЕТИ WP 1 – УПРАВЛЕНИЕ WP 2 – КОНЦЕПЦИЯ И УЧАСТНИЦИ WP 3 – ПРИЛОЖЕНИЯ (МЕРКИ) WP 4 – КОНТРОЛ И ОЦЕНКА WP 5 – РАЗПРОСТРАНЕНИЕ НА РЕЗУЛТАТИТЕ WP 6 – ОБЩА КОМУНИКАЦИОННА ПОЛИТИКА
Topic ЦЕЛЕВИ ГРУПИ
Topic WP 2: КОНЦЕПЦИЯ И УЧАСТНИЦИ • ЩЕ СЕ ИЗПОЛЗВА ОПИТА ОТ ПРЕДИШНИ ПРОЕКТИ (ELTIS, ASTUTE, COMMERCE) • ЩЕ СЕ ОРГАНИЗИРАТ МЕСТНИ ФОРУМИ • ЩЕ СЕ ПОДГОТВИ ПОЧВА ЗА ВНЕДРЯВАНЕ НА МЕРКИТЕ ПО ПРОЕКТА
Topic КОНЦЕПЦИЯ – ДЕЙНОСТИ И РЕЗУЛТАТИ 2. 1. СЪЗДАВАНЕ НА МЕСТНА РАБОТНА ГРУПА – ФОРУМ 2. 2. ПРОВЕЖДАНЕ НА 6 СРЕЩИ НА ФОРУМА 2. 3. УЧАСТИЕ НА ДЕЛЕГАЦИЯ ОТ ФОРУМА В МЕЖДУНАРОДНО СЪБИТИЕ, СВЪРЗАНО С ГРАДСКАТА МОБИЛНОСТ – 09. 2009, ПАЛМА ДЕ МАЙОРКА 2. 4. ПРОУЧВАНЕ НА ТЪРСЕНЕТО И ПРЕДЛАГАНЕТО НА ГТ СРЕД ИЗБРАНИ ЦЕЛЕВИ КОМПАНИИ / УНИВЕРСИТЕТИ 2. 5. ИЗПОЛЗВАНЕ НА ДАННИТЕ И РЕЗУЛТАТИТЕ ЗА ИЗГОТВЯНЕ НА МОТИВИРАНИ ПРЕДЛОЖЕНИЯ ЗА ПОДОБРЯВАНЕ НА ГРАДСКАТА МОБИЛНОСТ
Topic WP 3: ПРИЛОЖЕНИЯ - МЕРКИ 3. 1. ОСЪЗНАВАНЕ НА ПРОБЛЕМИТЕ И ИНФОРМАЦИЯ ЗА ГТ 3. 2. ОРГАНИЗАЦИЯ НА НОВИ УСЛУГИ В ГТ 3. 3. МОТИВАЦИЯ И ИНИЦИАТИВИ ЗА ПОВИШАВАНЕ ПРИВЛЕКАТЕЛНОСТТА НА ГТ 3. 4. ОБМЯНА НА ОПИТ МЕЖДУ ПАРТНЬОРИТЕ
Topic ПРИЛОЖЕНИЯ - МЕРКИ
Topic 3. 1. ОСЪЗНАВАНЕ НА ПРОБЛЕМИТЕ И ИНФОРМАЦИЯ ЗА ГТ • ПРОУЧВАНЕ ЗА ПОЛЗВАНЕТО НА ГТ СРЕД ЦЕЛЕВИТЕ ГРУПИ • ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ИНФОРМАЦИЯ НА СЛУЖИТЕЛИ/СТУДЕНТИ ЗА МАРШРУТИТЕ И РАЗПИСАНИЯТА НА ГТ – СПЕЦИАЛИЗИРАН СОФТУЕР; • ИЗГОТВЯНЕ НА МОБИЛИТИ-ПАКЕТИ • ПРОМОЦИОНАЛНА КАМПАНИЯ ЗА ПРЕДИМСТВАТА НА ГТ И НОВИ УСЛУГИ (ЕЛЕКТРОННИ КАРТИ) • ДЕН БЕЗ АВТОМОБИЛИ
Topic 3. 2. ОРГАНИЗАЦИЯ НА НОВИ УСЛУГИ В ГТ НА БАЗАТА НА ИЗВЪРШЕНОТО ПРОУЧВАНЕ МОЖЕ ДА СЕ ВЪВЕДАТ ОПТИМИЗАЦИИ В ГТ С ЦЕЛ ПОВИШАВАНЕ НА НЕГОВАТА ПРИВЛЕКАТЕЛНОСТ: • ПРОМЯНА НА МАРШРУТИТЕ • ПРОМЯНА НА СПИРКИТЕ • ПРОМЯНА В РАЗПИСАНИЯТА • ЧАСОВИ ОГРАНИЧЕНИЯ ЗА ПЕНСИОНЕРИ, ПЪТУВАЩИ С НАМАЛЕНИЕ В ГТ • ПРОЕКТИРАНЕ И ИЗГРАЖДАНЕ НА НОВИ ВЕЛОПЪТЕКИ • ИЗГРАЖДАНЕ НА ПАРКИНГИ ЗА ВЕЛОСИПЕДИ
Topic 3. 3. МОТИВАЦИЯ И ИНИЦИАТИВИ ЗА ПОВИШАВАНЕ ПРИВЛЕКАТЕЛНОСТТА НА ГТ • ЛОТАРИИ С БИЛЕТИ И КАРТИ • БОНУСИ ЗА СТУДЕНТИ • КАМПАНИЯ ЗА ИКОНОМИЧЕСКИТЕ ПОЛЗИ ОТ ГТ • ПЛАТЕНИ ФИРМЕНИ ПАРКИНГИ, КОИТО ЩЕ ГИ НАПРАВЯТ НЕПРИВЛЕКАТЕЛНИ ЗА СЛУЖИТЕЛИТЕ • НАГРАДИ ЗА РЕДОВНИ ПОТРЕБИТЕЛИ НА ГТ
Topic 3. 4. ОБМЯНА НА ОПИТ МЕЖДУ ПАРТНЬОРИТЕ • РАЗЯСНИТЕЛНА КАМПАНИЯ ЗА ГТ В ИЗБРАНИ ФИРМИ И У-ТИ • ФОТОИЗЛОЖБА ЗА СЛУЖИТЕЛИ/СТУДЕНТИ – ПОТРЕБИТЕЛИ НА ГТ • МЕДИЙНИ ИЗЯВИ – КЛИПОВЕ, ИНТЕРВЮТА, СТАТИИ • РАЗПРОСТРАНЕНИЕ НА ОПИТА НА ЕВРОПЕЙСКИТЕ ПАРТНЬОРИ
Topic РЕЗУЛТАТИ ОТ WP 3 1. СПЕЦИАЛИЗИРАН СОФТУЕР, ПРЕДОСТАВЕН НА ЗАИНТЕРЕСОВАНИТЕ УЧАСТНИЦИ ЗА ВГРАЖДАНЕ В ИНТЕРНЕТ/ИНТРАНЕТ СИСТЕМИТЕ ИМ; 2. ФОТОИЗЛОЖБА ЗА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ НА ГТ 3. ЛОТАРИИ И ДРУГИ БОНУСИ ЗА РЕДОВНИ КЛИЕНТИ НА ГТ 4. ИНФОРМАЦИЯ ЗА НОВИ СЛУЖИТЕЛИ/СТУДЕНТИ ЗА ГТ (МОБИЛИТИ-ПАКЕТИ)
Topic WP 4: КОНТРОЛ И ОЦЕНКА • ЩЕ БЪДАТ ПРИЛАГАНИ ПРИ ВСЕКИ РАБОТЕН ПАКЕТ; • ТОВА Е ФОРМА НА ВЪТРЕШЕН МОНИТОРИНГ; • УЛЕСНЯВА ПРОЦЕСА НА ТЕХНИЧЕСКА ОТЧЕТНОСТ
Topic WP 5 – РАЗПРОСТРАНЕНИЕ НА РЕЗУЛТАТИТЕ • ИНТЕРНЕТ-САЙТ • ПАПКА С ПЕЧАТНИ РЕКЛАМНИ МАТЕРИАЛИ НА ВСИЧКИ ЕЗИЦИ (Bg, Ro, Es, Cz, Sk, It, Sl, De, En) • МЕДИЙНИ РЕКЛАМНИ ИНИЦИАТИВИ • ПОСТЕРИ • ДИПЛЯНИ
Topic БЛАГОДАРЯ ЗА ВНИМАНИЕТО! ИМАТЕ ЛИ ВЪПРОСИ?
45645d3e91c89818200a638abcbbdf8d.ppt