Скачать презентацию тема 3 елліністично римське мистецтво ЛЕКЦІЯ 3 3 ГРЕЦЬКА Скачать презентацию тема 3 елліністично римське мистецтво ЛЕКЦІЯ 3 3 ГРЕЦЬКА

КЛАССИКА-1.ppt

  • Количество слайдов: 87

тема 3. елліністично–римське мистецтво ЛЕКЦІЯ 3. 3. ГРЕЦЬКА КЛАСИКА тема 3. елліністично–римське мистецтво ЛЕКЦІЯ 3. 3. ГРЕЦЬКА КЛАСИКА

ЛЕКЦИЯ N 4: АРХИТЕКТУРА И ИСКУССТВО КЛАССИЧЕСКОГО ПЕРИОДА ВОПРОСЫ К СЕМИНАРУ: 1. Аттика и ЛЕКЦИЯ N 4: АРХИТЕКТУРА И ИСКУССТВО КЛАССИЧЕСКОГО ПЕРИОДА ВОПРОСЫ К СЕМИНАРУ: 1. Аттика и Афины в V в. до н. э. Время правления Перикла. Строительство ансамбля Афинского Акрополя. 2. Основные сооружения ансамбля Афинского Акрополя, их композиционно-художественные особенности, синтез архитектуры и скульптуры 3. Градостроительство Греции V – IV вв. до н. э. Основные типы планировочных решений. 4. Особенности жилой архитектуры 5. Искусство Классического периода

ПОЛІТИЧНА МАПА КЛАСИЧНОЇ ГРЕЦІЇ ПОЛІТИЧНА МАПА КЛАСИЧНОЇ ГРЕЦІЇ

ГРЕКО-ПЕРСИДСКИЕ ВОЙНЫ - 499 г. — 449 г. до н. э. , с перерывами. ГРЕКО-ПЕРСИДСКИЕ ВОЙНЫ - 499 г. — 449 г. до н. э. , с перерывами. МАПА ПЕРСЬКОЇ ІМПЕРІЇ

ХРАМ АФІНИ АФАЙЇ НА О. ЕГІНІ Скульптури фронтонів храму створювалися з проміжком в 20 ХРАМ АФІНИ АФАЙЇ НА О. ЕГІНІ Скульптури фронтонів храму створювалися з проміжком в 20 років (512– 500 рр. західний і 490– 480 рр. східний), один цей храм показує стрімку еволюцію грецької скульптури.

Ранній має в центрі фронтально стоячу фігуру богині Афіни, по обидві сторони – дзеркально Ранній має в центрі фронтально стоячу фігуру богині Афіни, по обидві сторони – дзеркально повторюючі один одну сцени, в яких вражає дивне поєднання руху і нерухомості. Інша картина на більш пізньому фронтоні, де зберігається деяка скутість, особи ще застиглі, але вже переконливо переданий рух тіла.

СВЯТИЛИЩЕ АПОЛОНА В ДЕЛЬФАХ СВЯТИЛИЩЕ АПОЛОНА В ДЕЛЬФАХ

“Дельфійський візник” “Дельфійський візник”

СВЯТИЛИЩЕ ЗЕВСА В ОЛІМПІЇ СВЯТИЛИЩЕ ЗЕВСА В ОЛІМПІЇ

Храм Зевса в Олимпии 470 - 456 гг. до н. э. Храм Зевса в Олимпии 470 - 456 гг. до н. э.

Олімпія Руїни храму Зевса Олімпія Руїни храму Зевса

Олімпія Колона храму Зевса Олімпія Колона храму Зевса

Олімпія Колонада Олімпія Колонада

Олімпія Руїни храму Зевса Олімпія Руїни храму Зевса

Зрілість ранньокласичного мистецтва демонструють фронтонні композиції храму Зевса Олімпійського. У центрі східного фронтону – Зрілість ранньокласичного мистецтва демонструють фронтонні композиції храму Зевса Олімпійського. У центрі східного фронтону – велична фігура Зевса, по обидві сторони яких готові до змагання колісниці героїв Пелопса і Еномая. Основна тема – божественне визначення долі людини. У центрі західного фронтону представлений Аполлон, по обидві сторони від нього – бурхливі сцени боротьби лапіфів з кентаврами. Перевага розуму людини над стихійними силами природи – така гуманістична ідея цих скульптур. Її образне значення близьке гордим словам Софокла: «Багато є чудес на світі, але сильніше за всього – людина» . Творці фронтонних композицій храму Зевса вже уміли передавати складні рухи фігур і почуття, але почуттями – люттю, злобою, болем – спотворені обличчя кентаврів, тоді як обличчя героїв спокійні і мужні.

СКУЛЬПТУРА КЛАСИЧНОГО ПЕРІОДУ СКУЛЬПТУРА КЛАСИЧНОГО ПЕРІОДУ

Затвердження достоїнства і величі людинигромадянина стає головною задачею грецької скульптури епохи класики. У статуях, Затвердження достоїнства і величі людинигромадянина стає головною задачею грецької скульптури епохи класики. У статуях, відлитих з бронзи або висічених з мармуру, майстри прагнуть передати узагальнений образ людини-героя у всій досконалості її фізичної і етичної краси. Цей ідеал мав велике етичне і суспільно-виховне значення. Мистецтво надавало безпосередній вплив на почуття і розум сучасників, виховуючи в них уявлення про те, якою повинна бути людина.

Поліклет Статуя Діадумена Поліклет Статуя Діадумена

Статуя Кулачного бійця Статуя Кулачного бійця

АФІНИ ТА ПІРЕЙ АФІНИ ТА ПІРЕЙ

АКРОПОЛЬ В АФІНАХ АКРОПОЛЬ В АФІНАХ

Креслення реконструкції Афінського Акрополю Креслення реконструкції Афінського Акрополю

ПРОПІЛЕЇ АКРОПОЛЮ 437 -432 до н. , архітектор Мнесикл ПРОПІЛЕЇ АКРОПОЛЮ 437 -432 до н. , архітектор Мнесикл

ХРАМ НІКИ АПТЕРОС Построен Калликратом в 427 -421 гг. до н. э. ХРАМ НІКИ АПТЕРОС Построен Калликратом в 427 -421 гг. до н. э.

Ніка, яка зав'язує сандалію Рельєф балюстради храму Ніки Аптерос Ніка, яка зав'язує сандалію Рельєф балюстради храму Ніки Аптерос

П А Р Ф Е Н О Н 447 - 438 рр. до н. П А Р Ф Е Н О Н 447 - 438 рр. до н. е. Іктін, Калікрат, Фідій

БУДІВЕЛЬНА ТЕХНІКА ГРЕКІВ БУДІВЕЛЬНА ТЕХНІКА ГРЕКІВ

Парфенон (реконструкція) Парфенон (реконструкція)

Врахування зорових ілюзій Врахування зорових ілюзій

Інтер'єр Парфенону (реконструкція) Інтер'єр Парфенону (реконструкція)

Афіна Парфенос, копія Афіна Парфенос, копія

СКУЛЬПТУРА ФРОНТОНІВ СКУЛЬПТУРА ФРОНТОНІВ

Скульптури фронтонів Парфенону Скульптури фронтонів Парфенону

МЕТОПИ ПАРФЕНОНУ МЕТОПИ ПАРФЕНОНУ

ПАНАФІНЕЙСЬКИЙ ФРИЗ ПАНАФІНЕЙСЬКИЙ ФРИЗ

ЕРЕХТЕЙОН 421 -406 рр. до н. э. Архітектор: Філокл ЕРЕХТЕЙОН 421 -406 рр. до н. э. Архітектор: Філокл

КІНЕЦЬ ЛЕКЦІЇ КІНЕЦЬ ЛЕКЦІЇ