Та ырыбы: Ч. Дарвинні қ ң Жердегі тіршілікті

Скачать презентацию Та ырыбы: Ч. Дарвинні қ ң Жердегі тіршілікті Скачать презентацию Та ырыбы: Ч. Дарвинні қ ң Жердегі тіршілікті

dulat_seysenbі.ppt

  • Размер: 3.1 Мб
  • Автор:
  • Количество слайдов: 15

Описание презентации Та ырыбы: Ч. Дарвинні қ ң Жердегі тіршілікті по слайдам

Та ырыбы: Ч. Дарвинні қ ң Жердегі тіршілікті  ң эволюциясы теориясыны  ңТа ырыбы: Ч. Дарвинні қ ң Жердегі тіршілікті ң эволюциясы теориясыны ң негізгі а идалары, эволюцияны қ ғ ң синтетикалы теориясы қ Тексерген: Уршеева Б. И. Дайында ан: Сейсенбі Дулат, Молдасан Ма жан ғ ғ

Эволюциялы ілім – тірі организмдерді қ ң эволюциялы дамуыны себептері мен қ ң озЭволюциялы ілім – тірі организмдерді қ ң эволюциялы дамуыны себептері мен қ ң оз аушы к штері, оларды механизмдері ж не қ ғ ү ң ә жалпы за дылы тары туралы ілім. ң қ

Чарлз Дарвин  Чарлз Дарвин

Чарльз Роберт Дарвин (а ылш. ғ Charles Robert Darwin;  1809 - 1882) -Чарльз Роберт Дарвин (а ылш. ғ Charles Robert Darwin; 1809 — 1882) — а ылшын ғ натуралисті, оны таби и с рыптау ң ғ ұ теориясы биологиялы к пт рлілікті қ ө ү ң пайда болуыны революциялы ң қ негіздемесін берді. Дарвин идеялары «Т рлерді шы у тегі ү ң ғ туралы» (1859) е бегінде жары к рді. ң қ ө Оны т рлерді біртіндеп эволюциялы ң ү ң қ дамуы туралы идеяны білдіретін ылыми т сілі ке таралды ж не ғ ә ң ә сонымен бірге, ал ашында ғ шпенділікпен арсы алынды, сіресе, ө қ ә шіркеумен. Чарлз Дарвин туралы

Ч. Р. Дарвин д рігер отбасында д ниеге келген. ә ү 1831 жылы натуралистЧ. Р. Дарвин д рігер отбасында д ниеге келген. ә ү 1831 жылы натуралист ретінде «Бигль» кемесінде 5 – ші жаз ы ғ экспедициясына атысты. Экспедицияны басты ма саты — қ ң қ О т стік Американы топографиялы суреттері еді. ң ү ң қ Экспедиция Чили, Галапагос, Таити аралдарынан Жа а ң Зеландия, Тасмания мен О т стік Америкадан тті. Галапагос ң ү ө аралдарында сол жерлерді флорасы мен фаунасыны ң ң материктікіне састы ы Дарвинні назарын аударды. Осы ұқ ғ ң мысал т рлерді згере алатынды ын д лелдеді. ү ң ө ғ ә Англия а айт аннан кейін Дарвин к гершіндер мен бас а да й ғ қ қ ө қ ү жануарларды с рыпталуымен айналысты. Болаша йгілі ң ұ қ ә алым а ылшынны ша ын аласы Шрусбериде туды. ғ ғ ң ғ қ Өмірбаяны

1831 жылды к ктемінде Чарльз Кэмбридж университетіні дін ілімі ң ө ң факультетін бітіреді,1831 жылды к ктемінде Чарльз Кэмбридж университетіні дін ілімі ң ө ң факультетін бітіреді, біра поп болып істеуден бас тартады. Оны сімдіктер мен қ ө ж ндіктерді зерттеу ісі ызы тырады. ә қ қ Одан со ол Т. Мальтусты шы армаларын зерттеген. Дарвин сол ң ң ғ шы армаларда ы ойларды тірі таби ат а пайдаланды. Оны т жырымы ғ ғ ғ қ ң ұ бойынша жануарларды жо ары репрадуктифтік потенциалына арамастан ң ғ қ таби и популяцияларды саны т ра ты болады. Т рлерді зара б секелестік, ғ ң ұ қ ү ң ө ә к реске шыдамды, бейімделгіш т р ана к п рпа алдыра алады. 1858 жылы ү ү ғ ө ұ қ қ тура сондай т жырым а А. Р. Уоллес те келді. Б ны Ч. Лейльді ж мыстары ұ ғ ұ ң ұ д лелді. Ол прогрессивті згерістерді полеонтологиялы материалдарда ә ө ң қ болатынын к рсетті. Дарвин мен Уоллес Лондонда ы Линнеевтік отырыс а ө ғ қ докладпен шы ты. Ал 1859 жылы Дарвин зіні негізгі шы армасын — «Таби и қ ө ң ғ ғ с рыпталу ар ылы мірді пайда болуы» жары а шы арады. ұ қ ө ң ққ ғ

Антропологиялы проблемалар а қ ғ тікелей атысы бар Дарвинні екі қ ң шы армасыАнтропологиялы проблемалар а қ ғ тікелей атысы бар Дарвинні екі қ ң шы армасы бар. Олар: ғ «Адамны шы у тегі ж не ң ғ ә жынысты тандау» (1871 ж. ) қ «Адам мен жануарлардын мінез– лы тары» (1872 ж. ). Осы құ қ ж мыстар Ч. Дарвинні жалпы ұ ң теориясын адамны шы у тегі ң ғ проблемаларын шешуде олдануды қ сынады. Дарвинні теориясында ұ ң «адам маймылдан шы ты» деп қ т жырымдады. ұ Шы армалары ғШы армаларығ

IKAZ. KZ - ашық мәліметтер порталы  IKAZ. KZ — ашық мәліметтер порталы

IKAZ. KZ - ашық мәліметтер порталы  IKAZ. KZ — ашық мәліметтер порталы

Дарвин теориясыны негізгі а идасы – ң қ ғ адамны м дени т ргеДарвин теориясыны негізгі а идасы – ң қ ғ адамны м дени т рге айналдыр ан ң ә ү ғ сімдіктері мен жануарларыны елеулі ө ң згеріске шырады деп тану. ө ұ

 Адам мен оны  жа ын тектері арасында ы алша ты  жедел Адам мен оны жа ын тектері арасында ы алша ты жедел ң қ ғ қ қ ар ынмен л ая т седі, ркениетті адамдар мен жабайылар қ қ ұ ғ ү ө арасында ы айырмашылы мысалы Кавказ халы тары мен ғ қ қ гиббондар арасында ы сия ты алша тайды, азіргі кезде ол ғ қ қ қ негр немесе автралиялы тар мен гориллалар арасында ыдай қ ғ сипатта”. Міне, ата ы лемге йгілі алымны с зі осындай. ғ ә ә ғ ң ө Дарвинні з теориясын жасау кезінде идеялы “серпілісті” ң ө қ сол кездегі зиялылар ортасында ке інен танымал бол ан ң ғ британды экономист Томас Мальтусты кітабынан қ ң ал анды ы белгілі. ғ ғ

 Дарвинизмні  е  басты ателігі оны  “ мір – б л Дарвинизмні е басты ателігі оны “ мір – б л к рес” дейтін ілімі. ң ң қ ң ө ұ ү Осы ілім ана рлым к шті рі сол орта а бейімделген органикалы ғұ ү ә ғ қ заттар мен а залар а олдану а жарамды, йткені к шті лсізді табанына ғ ғ қ ғ ө ү ә басып жаныштап отыруы тиіс. Біра б л идеяны адамдар а атысты қ ұ ғ қ олдану а болмайды. Дарвинге ж гінсек, “арты шылы ты раса” мір қ ғ ү қ қ ө с ру к ресінде же іске жетуі тиіс. Оны ойынша олар еуропалы а ү ү ң ң қ қ адамдар да, ал африкалы тар мен азиялы тар б л к ресте же іліс табуы қ қ ұ ү ң керек. Ол тіпті б лар к п кешікпей рып кетеді деген т жырым ұ ө құ ұ жасайды. Мысалы Дарвин былай деп жазады: “Тек асырлармен ана ғ ғ лшеуге болатын алда ы аз уа ытты ішінде ркениетті раса оларды с з ө ғ қ ң ө ө жо ртып тынады, ал б дан кейін лемдегі жабайыларды б рін қ құ ұ ә ң ә жояды. Сонымен бірге антропоморфты маймылдар “я ни маймылды ғ ң адам а айналу сатысында ылар” да ртылып жіберіледі. ғ ғ құ

Дарвин здіксіз шиеленісті ау ымы ү қ зор таби и былыс ретінде ғ құДарвин здіксіз шиеленісті ау ымы ү қ зор таби и былыс ретінде ғ құ арастырады. Б л тіршілік шін қ ұ ү к ресте р ашан к штісі ж не ү ә қ ү ә жа дай а ана рлым жа сы ғ ғ ғұ қ бейімделгені же іске жетеді, ал б л ң ұ тек солар мір с руге ылы, йткені ө ү құқ ө осы за таби аты т р ысынан зін ң ғ ұ ғ ө а тай алады деп м лімдеуі содан. қ ә негелік ндылы тар мен рухани Ө құ қ жетілу оны іштен шы ан “ш бар ң ққ ұ жыланы” — “ мір с ру шін к рес” ө ү ү ү идеясыны басты жауы болды ң

 Организмдерді шексіз к беюге бейімділігі мен ке істік ң ө ң ж не Организмдерді шексіз к беюге бейімділігі мен ке істік ң ө ң ж не тіршілік ресурстарыны арасында ы ә ң ғ арама– айшылы тіршілік шін к ресті ту ызады. қ қ қ ү ү ғ Т ым уалайтын згергіштігі бар даралар тіршілік еткен ұқ қ ө орта жа дайларына бейімделіп, ал ондай згергіштігі ғ ө жо тары жойылып отырады (таби и с рыпталу ). қ ғ ұ Т рлерді к бейіп, рпа алдыруы – пайдалы ү ң ө ұ қ қ згерістерді организмде рпа тан– рпа а беріліп ө ң ұ ққ бекітілуі. Осыны н тижесінде рпа пен текті ң ә ұ қ ң арасында бірсыпыра алша ты пайда болады. қ қ

Назарлары ыз а ң ғ рахмет!!!  Назарлары ыз а ң ғ рахмет!!!

Зарегистрируйтесь, чтобы просмотреть полный документ!
РЕГИСТРАЦИЯ