Старажытнарускае мастацтва
Царква Спаса на Нярэдзіцы
Царква Пакрова на Нерлі
Дзмітрыеўскі сабор ва Ўладзіміры
Успенскі сабор Маскоўскага Крамля
Храмы Маскоўскага Крамля: Дабравешчанскі сабор Архангельскі сабор
Будынак прыёмнай залы Вялікага Князя – т. зв. Гранавітая палата Троіцкая вежа Маскоўскага Крамля
Храм Узнясення ў Каломенскім
Храм Васіля Блажэннага Сабор Пакрава Прасвятой Багародзіцы, што на Рву
“Аранта” (з грэч. – Божая Маці, якая моліцца). Божая Маці выяўлена ў поўны рост з узнятымі да верху рукамі. Ікона Вялікая Панагія. Яраслаўль, каля 1218 г.
“Адзігітрыя”. Божая Маці выяўлена па пояс з немаўляткам Хрыстом на левай руцэ. Галава Божай Маці крыху нахілена ў бок Немаўляткі, Які крыху паварочваецца да яе. Смаленская ікона Маці Божай. Дыянісій, 1482 г.
“Гелеўса” (ад грэч. – міласэрдная). У Старажытнай Русі вядома таксама пад назвай “Замілаванне”. Божая Маці выяўлена па пояс з немаўляткам Хрыстом на правай руцэ. Твары Марыі і Ісуса прыціскаюцца адзін да аднаго. Уладзімірская ікона Божай Маці. Візантыя, ХІІ ст.
Панахранта (грэч. – Непарочная, Прачыстая) Усеміласцівая, Усецарыца – для гэтага іканаграфічнага тыпу характэрна выява Богамаці, Якая сядзіць на прастоле з Немаўляткам Хрыстом на каленях. Ікона Маці Божай Усецарыцы. Ватапедскі манастыр. Афон, XVII ст.
Феафан Грэк Роспісы царквы Спаса Праабражэння ў Ноўгарадзе Данская ікона Божай Маці
Андрэй Рублёў Роспісы Успенскага сабора ва Уладзіміры
Андрэй Рублёў. Ікона “Троіца” (1411 ці 1425 -27 гг. ) для іканастаса Троіцкага сабора Сергіевага манастыра