Скачать презентацию Проект SIFE Безпечна дорога до школи Проектна Скачать презентацию Проект SIFE Безпечна дорога до школи Проектна

Proekt_SIFE.ppt

  • Количество слайдов: 16

Проект SIFE “Безпечна дорога до школи” Проект SIFE “Безпечна дорога до школи”

Проектна ідея “Безпечна дорога” Проектна ідея “Безпечна дорога”

Проектна ідея “Безпечна дорога” Цільова аудиторія: - Учні 1 -4 класів - Вчителі навчальних Проектна ідея “Безпечна дорога” Цільова аудиторія: - Учні 1 -4 класів - Вчителі навчальних класів - Батьки учнів Метод донесення інформації до цільової аудиторії: - інтерактивна гра, що складається з двох частин.

 Перша частина. Настільна гра, яка передбачає вивчення та закріплення теоретичних знань в області Перша частина. Настільна гра, яка передбачає вивчення та закріплення теоретичних знань в області ПДР з застосуванням ігрового полотна. Загальна кількість гравців 20 -30 чоловік, які діляться на команди. Вчитель виконує роль інспектора, який кидає кістки, що визначають кількість ходів для команд. Здійснюючи по черзі ходи, команди потрапляють на клітини поля, що відповідають певним ситуаціям на дорозі. Мета гри: вирішення поставлених ситуацій з мінімальним порушенням правил дорожнього руху.

 Друга частина. Передбачає організацію в школах спеціальної ігрової площадки, на якій будуть нанесені Друга частина. Передбачає організацію в школах спеціальної ігрової площадки, на якій будуть нанесені основні знаки регулювання руху, дорожня розмітка та інші об'єкти дорожнього руху. Хід гри буде припускати виконанню поставлених завдань з дотриманням правил дорожнього руху. Мотивація - визначення кращої команди, яка отримує приз.

Часові рамки проведення проекту • На першому етапі гри передбачається схематичне зображення всіх частин Часові рамки проведення проекту • На першому етапі гри передбачається схематичне зображення всіх частин і деталей ігрового поля, а саме: правила, ситуації, малюнки і т. д. Для виконання цього етапу нам буде потрібно кілька зборів команди, тобто приблизно 3 -4 дні. • Під час другого етапу схематичне зображення за допомогою комп'ютерних програм приймає електронний вигляд. При виконання поставленого завдання немає необхідності залучати грошові кошти для найму кваліфікованого фахівця, учасники команди мають досвід роботи з подібними програмами. Тимчасові рамки - 5 днів. • На третьому етапі звертаємося в рекламну компанію, або в центр друку з метою завершення створення гри - електронний варіант друкується на якісному картоні, який буде складатися без погіршення якості картинки. Тимчасові рамки - 1 день. І останнє, що необхідно - це придбання, гральних кубиків, створення коробки для гри, друк правил. Таким чином, для створення гри нам буде потрібно 10

Тепер розглянемо другу частину проекту - ігрове поле у дворі школи. • Перший етап Тепер розглянемо другу частину проекту - ігрове поле у дворі школи. • Перший етап - проектування на місці, розрахунок кількості матеріалу, необхідного для відтворення ігри (в основному це фарба різних кольорів). Тимчасові рамки - 1 день. • Другий етап - закупівля матеріалів. 1 день. • Третій етап - безпосередньо зображення спроектованої гри на майданчику. Тимчасові рамки - 5 днів. Разом на створення другої частини проекту - 7 днів. Як тільки будуть готові і настільна гра і майданчик, представимо ми їх дітям в урочистому порядку. Будуть запрошені співробітники ДАІ, представник від компанії PZU, співробітники школи, можливо і батьки. Складемо легкі питання, що стосуються правил дорожнього руху, переможці в правильних відповідях отримають призи від PZU. Після запуску проекту нам залишається лише спостерігати за дітьми і вручати їм подарунки.

 Після проведення гри планується проводити тести в ігровому вигляді по засвоєномуматеріалу для перевірки Після проведення гри планується проводити тести в ігровому вигляді по засвоєномуматеріалу для перевірки засвоюваності одержува ної інформації.

 Планується проводити дану гру в загальноосвітніх школах № 49 і № 54 м. Планується проводити дану гру в загальноосвітніх школах № 49 і № 54 м. Севастополя. Базовою школою позначається школа № 49. Надалі планується проведення ігор в інших школах. Запланована кількість учасників: 480 осіб (у кожній школі по 3 класи з 1 -го по 4 -ий, у кожному класі в середньому 20 учнів) залучених людей 350 осіб Кількість примірників гри буде обчислено виходячи з реальної вартості одиниці.

 Для висвітлення заходів з підвищення безпеки дітей на дорогах планується залучити місцеві ЗМІ: Для висвітлення заходів з підвищення безпеки дітей на дорогах планується залучити місцеві ЗМІ: - газета "Слава Севастополя" - телеканал «Первый Севастопольский"

 Для оцінки ефективності проекту планується порівняння кількості нещасних випадків за участю дітей 1 Для оцінки ефективності проекту планується порівняння кількості нещасних випадків за участю дітей 1 -4 класів за попередні періоди по школі № 49 м. Севастополя з кількістю нещасних випадків за участю дітей 1 -4 класів після проведення проекту.

Концепція просування бренду PZU: 1. У грі буде декілька місць в яких команда зможе Концепція просування бренду PZU: 1. У грі буде декілька місць в яких команда зможе застрахуватися (в компанії PZU) від подальшого невдалого ходу. 2. Розміщення логотипу компанії на ігровому полі, методичних матеріалах та буклетах, як співучасника в проведенні проекту. 3. Всі команди, яки приймали участь в грі отримають призи від компанії PZU Україна (блокноти, ручки та інше)

Витрати № п/п Стаття витрат Вартість, грн. Кількість, од. Сума, грн 1 Ігрове поле Витрати № п/п Стаття витрат Вартість, грн. Кількість, од. Сума, грн 1 Ігрове поле 250 1 250 2 Кості, фішки 100 1 100 3 Буклети з правилами гри 2 100 200 4 Методичні матеріали 50 5 250 5 Фарба 8 25 200 Всього - - - 1000

 В попередній таблиці приведен бюджет проведення проекту з розрахунком на одну школу. На В попередній таблиці приведен бюджет проведення проекту з розрахунком на одну школу. На початку планується впровадити проектну ідею в двох школах одночасно. Таким чином, об’єм інвестицій необхідно подвоїти для реалізації проекту.

Результат: 1. Інформування учнів 1 -4 класів об основах правил дорожнього руху; 2. Забезпечення Результат: 1. Інформування учнів 1 -4 класів об основах правил дорожнього руху; 2. Забезпечення мотивації учнів щодо подальшого вивчення правил дорожньго руху; 3. Теоретичне та практичне закріплення отриманих знань; 4. Забезпечення пропаганди послуг PZU Україна.

Відповідальна особа за спецконкурс Кадирова Діляра Серверівна моб. тел. 066 -73 -15 -801 Відповідальна особа за спецконкурс Кадирова Діляра Серверівна моб. тел. 066 -73 -15 -801