Проект підготували Студентки ФОАЕК І курсу 1 групи Кисіль Юлія, Куравська Марія та Музика Яна
• В українських думах оспівана визвольна боротьба • В народних піснях постають образи гайдамаків і опришків • Народні ліричні пісні набувають популярності не лише в Україні, але й поза її межами • Дуже відчутним був обопільний вплив фольклору на професійну музику
• Підготовку музикантів-виконавців, регентів, педагогів-теоретиків, композиторів здійснювали Києво. Могилянська академія та Харківський колегіум, а також музичні школи, які існували при монастирях і духовних семінаріях. • Навчали хоровому (нотному) співу, музичній грамоті. У вищих школах учні проходили хорову практику, основи композиції тощо.
• Про високий рівень музичного мистецтва свідчить видана у Вільно 1677 р. "Граматика музикійна" киянина Миколи Дилецького — відомого педагога і композитора.
• У 1652 р. Б. Хмельницький видав універсал про створення цеху музикантів на Лівобережжі. Аналогічні універсали видавали й козацькі полковники. Протягом XVIII ст. музичні цехи виникли в Стародубі, Ніжині, Чернігові, Харкові та в інших містах. • Їх репертуар включав військові марші, народну танцювальну та інструментальну музику.
• Продовжувала розвиватися народна інструментальна музика, її творці та виконавці — кобзарі, лірники, сопілкарі, цимбалісти часто об'єднувалися в ансамблі (троїсті музики) для виступів на святах, весіллях. • Першим інструментальним концертом не тільки в Україні, а й у Східній Європі стали соната для скрипки та клавіру Максима Березовського та концерт для оркестру і клавіру Дмитра Бортнянського.
• У кінці XVIII ст. , на основі багатовікових хорових традицій, в Україні виникає чудо світового мистецтва — хорові духовні концерти. Не зважаючи на свої функції храмової музики, вони виходили далеко за межі церкви. Їх поява була пов'язана з розвитком концертного життя
• Мелодії кантів — багатоголосних пісенних творів служили джерелом для розвитку культової музики. Особливо відчутним був їх вплив на один із хорових жанрів — партесний концерт. • Партесний концерт був своєрідним проявом стилю українського бароко в музиці. • Видатний український композитор і теоретик партесного жанру - М. Дилецький
• Поряд із кантом розвивається у міському побуті жанр одноголосної пісні з супроводом клавікордів, бандури, торбана, згодом — фортепіано.
• У другій половині XVIII ст. поширюються романси, що складалися на тексти маловідомих авторів. • Популярними стали пісні -романси "їхав козак за Дунай" С. Климовського, "Всякому городу нрав і права" Г. Сковороди, "Дивлюсь я на небо" М. Петренка.
Камерноінструментальний Симфонічний Оперний
• Певним підсумком більш ніж 200 -літньої традиції творення духовних пісень в Україні стало видання "Богогласника" (Почаїв, 1790— 1791 рр. ). Збірник містить 250 віршів з нотами.
А. Ведель О. Лизогуб М. Березовський Д. Бортнянський Г. Сковорода