Презентация Проект Tales of Pirates
- Размер: 10.1 Mегабайта
- Количество слайдов: 16
Описание презентации Презентация Проект Tales of Pirates по слайдам
2 Tales of Pirates — Ідея проекту : створення масової багато користувальницької рольової Інтернет — гри (MMORPG) Tales of Pirates — Унікальність продукту : широкий ринок користувачів — Мета : Розробка нового сюжету гри — Місія : Нова реалізація відомої з 2006 року Он-лайн гри Tales of Pirates. Основною місією даного проекту являється розробка розважальної он-лайн програми, а точніше он-лайн відео гри. Яка надасть новий оригінальний сюжет улюбленій он-лайн грі, що уже відома на просторах країн СНД, але за необачності адміністрації припинила своє існування.
3 Зацікавлені сторони проекту — Команда проекту; — Рекламне агентство; — Мережа платіжних терміналів ibox; — Інвестори; — Користувачі (гравці).
4 Організаційна структура проекту — Директор — Борисенко Олексій Олегович; — Технічних директор — Волошко Ганна Володимирівна; — Розробник (головний програміст) — Осадчий Євгеній Сергійович; — Гейм дизайнер — Приймук Оксана Олексіївна.
5 Опис проекту Tales of Pirates — масова багато користувальницька рольова Інтернет — гра (MMORPG). Tales of Pirates використовує бізнес модель – free-to-play: грати можна безкоштовно, але за додаткові переваги: обладунки, зброю, підказки — гравцям потрібно платити. Основний товар — віртуальні товари, що дають переваги в грі.
6 Фази життєвого циклу
7 Фази життєвого циклу
8 Цінова політика Приклади товару: Віртуальні бонусні товари можна придбати за внутрішню ігрову валюту Піастри ( Пст ) 1 пст = 1 грн. Кількість бонусних предметів коливається від 1 тис до 2 тис шт. Ціна на товари залежить від цінності товару.
9 Світ Tales of Pirates
10 Управління часом і вартістю
11 Календарний графік робіт
12 План проекту по віхам Назва віхи Продовження Початок Кінець План проекту Tales of Pirates 140 днів 03. 2014 06. 10. 2014 Початок проекту 03. 03. 2014 Початок робіт по створенню оновленої Tales of Pirates 10. 04. 2014 29. 09. 2014 Приміщення готове до оснащення 03. 2014 28. 04. 2014 Обладнання встановлене та готове до експлуатації 28. 04. 2014 05. 2014 Персонал готовий до роботи 05. 2014 12. 05. 2014 Матеріально технічна підготовка завершена 05. 2014 19. 05. 2014 Проведення ЗБТ 01. 09. 2014 27. 09. 2014 Сервер відкрито 29. 09. 2014 Кінець проекту 06. 10.
13 Персонал Потреба Серверу в персоналі складає 10 чол. Система оплати праці : Вона побудована на основі посадових окладів і залежать від величини фактично відпрацьованого часу і досягнення кінцевих результатів виконаних робіт. • Керівництво діяльністю серверу буде здійснювати директор. • Технічний директор буде займатись підготовкой, настройкой обладнання та керувати двома помічниками в своїй сфері. • Розробник (головний програміст) матиме в своему розпорядженні 3 помічники, та надаватиме розпорядження Гейм дизайнеру • Одна особа відповідальна за оновлення та наповнення сайту.
14 Підбір персоналу Найменування посади Кількість штатних одиниць Місячний оклад, грн. Премія Місячний оклад з премією, грн. % сума, грн. Директор 1 15000 25 3750 18750 Технічний директор 1 8000 20 1600 9600 Помічник технічного директора 2 5000 15 750 11500 Розробник (головний програміст) 1 13000 20 2600 15600 Помічник головного програміста 3 9000 15 1350 31050 Гейм дизайнер 1 11000 20 2200 13200 Наглядач за сайтом 1 8000 15 1200 9200 Всього:
15 Реклама
16 Завершення проекту * Офіційний Старт сервера * Порівняння фактичних результатів з плановими.