Скачать презентацию Поль Верлен Його життєвий і творчий шлях Скачать презентацию Поль Верлен Його життєвий і творчий шлях

Pol_verlen.pptx

  • Количество слайдов: 8

Поль Верлен Його життєвий і творчий шлях Поль Верлен Його життєвий і творчий шлях

Життя • • • Народився 30 березня 1844 року у місті Мец, у сім’ї Життя • • • Народився 30 березня 1844 року у місті Мец, у сім’ї капітана інженерних військ та дочки багатого цукровода. Навчався в ліцеї Бонапарта (нині Кондорс) в Парижі, де саме і почав писати свої вірші. У 1862 році склав іспити на звання бакалавра, продовжив навчання в училищі правознавства У 1864 році став працювати в страховому агенстві , дещо пізніше став чиновником міської ратуші. У 1870 одружився з Матильдою Моте М. Моте

 • 1871 -го не підкорився версальцям , переживав криваві репресії • Серпень 1871 • 1871 -го не підкорився версальцям , переживав криваві репресії • Серпень 1871 – перше знайомство з Рембо пізніше – їх , зустріч • 1873 року його було засуджено до ув’язнення на два роки • 8 січня 1896 помер у Парижі А. Рембо

Рання творчість • • • 1863 -1866 рр. – Верлен пише свої перші віршіи Рання творчість • • • 1863 -1866 рр. – Верлен пише свої перші віршіи друкує їх (спочатку у “Сучасний Парнас, пізніше у власній збірці “Вірши Сатурну” Тогочасний ” ). стиль. Верлена сформувавя під впливом творчості Шарля Бодлера 1868 вийшла невеликим тиражом брошурка “Подружки”але навіть малий , тираж було вийнято поліцією 1869 було надруковано “Галантні Святкування” , головною темою якої були мотиви мистецтва

 • • Того ж року, після заручення з М. відображав його враження від • • Того ж року, після заручення з М. відображав його враження від Моте починає працю над збіркою поїздок Бельгією та Англією “Добра пісня”що цілком була , присвячена майбутній дружині, ВАЖЛИВО: на твори, що були вийшла у червні 1870 та стала написані з весни 1872 до весни майбутнім весільним подарунком 1873 великий вплив мали 1874 вийшла його четверта збірка драматичні відносини Поля – “Романси без слів” являла , що Верлена та Артюра Рембо собою ліричний щоденник що

1880 -1890 роки • • • Видає збірку “Мудрість”яку сам назвав , “книгою новонавернутого”, 1880 -1890 роки • • • Видає збірку “Мудрість”яку сам назвав , “книгою новонавернутого”, більша частина якої була написана під час перебування у бельгійській тюрмі та поїздок по Англії 1875 -1879 рр. 1885 – збірка “Колись і нещодавно” , яку було видано як раз коли Верлен тільки но ставав відомим (саме в цю збірку війшло “Поетичне мистецтво” ) 1888 – збірка “католичних” віршів “Любов” (більша частина цих віршів пізніше об’єднана в цикл, що присвячено пам’яті улюбленого ученика Верлена – Люсьєна Летинуа) 1891 – “Пісні до неї” книга, що – присвячена Ежені Кранц, яка супроводжувала Верлена останні роки його життя 1892 – “Таєемні обідні” книга, що – присвячена пам’яті Шарля Бодлера, також є зібранням католічних віршів

Прозаїчну творчість Поля Верлена поділяють на “прозу уяви” та автобіографічну прозу. • До першої Прозаїчну творчість Поля Верлена поділяють на “прозу уяви” та автобіографічну прозу. • До першої відносять “Нотатки вдівця” (1886), мініатюри, з яких вона складається, здебільшого були написані 1883 -1884 • Автобіографічний прозовий спадок складають спогади “Мої лікарні”, “Мої в’язниці” та “Сповідь”, яку поету так і не судилося завершити

Творчість Поля Верлена характеризують як імпрессіонізмпроте його також , вважають одним із прародичів символізму. Творчість Поля Верлена характеризують як імпрессіонізмпроте його також , вважають одним із прародичів символізму. Ще з його ранніх творів його стиль набуває імперссионістичних рис, що передаються через смутні, ледве чіткі настрої, використання світотіні замість світла і тіні, розмитої лінії замість чіткого силуету. Його творчість сповнена відчуття безвихідності та меланхолії. Будучи ідейним наступником Ш. Бодлера він довів його ідею про реальність мрій до логічного завершення. В його творах мрії становляться немов би останнім порятунком автора. У його віршах змивається грань між дійснистю та мріями, а враження на читача справляють не чіткі об’єкти або форми, а лише натяки, образи, що є характерним саме для символізму Стиль поета