Орловський Ю.О.pptx
- Количество слайдов: 14
КОРОЛІ ІГРОВОЇ ІНДУСТРІЇ
Американська компанія-розробник комп'ютерних ігор, а також їх видавець зі штаб-квартирою в місті Белвью, Вашингтон, Сіетл У 2012 Оборот склав 2, 5 млрд У 2013 Виріс на 50% близько 3, 5 млрд У 2014 виріс на 76% близько 6 млрд Число співробітників 850
Засновники Гейб Логан Ньюэлл Харрингтон, Майк Гейб Ньювелл народився в 1962 році. Тяга до електроніки у Гейба була з маленького віку і все це незважаючи на вроджене захворювання дистрофія Фукса яке практично лишило Гейба зору, проте перенісши операції на рогівці Ньювелл став бачити набагато краще ніж раніше. У студентські роки кинувши навчання в Гарварді влаштувався працювати в той момент в стрімко зростаючю компанію майкрософт там Ньювелл пропрацював 13 років і в кінцевому рахунку заробив свій перший міліон.
Перша Команда Пішовши з компанії Білла Гейтса, Гейб і Харінгтон заснували свою компанію тоді ще маленьку і недосвідчену студію Valve. Початковий склад команди Valve був різноманітним і не численним, близько 20 осіб. Розбиралися в програмуванні Гейб і Майк, а решта складу були: Татуювальник, рознощик піци, байкер, юрист, соліст рок-гурту Кейлі Бейлі й інші люди, що не розбираються в програмуванні.
Історія Після свого відрахування з Гарвардського Університету, Ньюелл пропрацював 13 років в Microsoft, ставши в кінцевому рахунку мільйонером. Ньюелл сам себе називає «продюсером перших трьох випусків Windows» . Натхненний результатами робіт Майкла Абраша, який раніше покинув корпорацію Microsoft для створення комп'ютерної гри Quake від id Software, Ньюелл з іншим працівником Microsoft Майком Харрінгтоном, також покинули Microsoft і створили студію Valve в 1996 році. Ньюелл разом з Харрінгтоном використовували свій особистий капітал для фінансування Valve і подальшої розробки гри Half-Life. У цих цілях був куплений вихідний код движка Quake engine, який надалі був: сильно перероблений. У 1998 році в світ вийшла серія ігор Half-Life, що стала основою для таких популярних ігор і модифікацій як Counter. Strike і Team Fortress Classic. Незабаром після виходу Half-Life компанія взялася за розробку другої частини гри. Харрінгтон покинув компанію в 2000 році, після чого Ньювелл викупив його частку.
HALF-LIFE Враховуючи що до складу Valve входили Майкрософтовські мілліонери то з капіталом проблем не було. Пропрацювавши над грою пів року і проаналізувавши її Гейб прийняв рішення запросити в команду письменника фантаста Марка Лейблоу який і написав весь сюжет Half-Life і наступні ігри серії. Однак крім Марка велику роль на сюжет гри зіграв Стівен Кінг і його повість "Туман" прочитана Гейбом. Буквально за рік до релізу розробники зібралися на нараду і з'ясувалося що їх не влаштовувала пророблена робота і до релізу переробили гру повністю тому Half. Life вийшов в 1998 році. Гра була тепло прийнята фанатами продажі росли і до моменту виходу другої частини було продано 8 млн. копій. Half-Life 2 вийшла в 2004 році зробивши успіх в ігровому світі. Більше 40 титулів гра року 2004. Найвищі оцінки критиків. 12 млн. проданих копій. Пізніше Half. Life була визнана кращою грою в історії.
Історія Steam почалася в 1999 році з успіхом Team Fortress Classic і Counter-Strike. Ще до виходу фінальних версій ці ігри стали одними з найпопулярніших багатокористувацьких ігор. У той час популярність ігор досягала максимум 2 -3 тисяч активних гравців. Кількість гравців TFC і CS через пару років зросла в кілька разів. В результаті Valve приступила до перегляду традиційних методів організації онлайн-ігор. Необхідно було вирішити проблеми у світлі подальшого зростання числа гравців. В основному це стосувалося автоматичного оновлення, вдосконалення антічит-системи. Коли розробники працювали над цією системою, до них прийшла ідея використовувати цю платформу для продажу ігор. Реалізація даної ідеї представилася занадто дорогою, тому в Valve шукали співпраці з різними компаніями, такими як Amazon, Yahoo і Cisco, пропонуючи даний підхід, але все обмежувалися обіцянками. Оскільки система була так необхідна Valve, компанія вирішила, що буде сама здійснювати цю ідею.
Steam вперше був представлений на Game Developers Conference 22 березня 2002. Версія Steam 1. 0 стала доступна під час бета-тестування Counter-Strike 1. 4. Установка Steam була обов'язкова для бета -тестерів CS 1. 4, але була лише додатковим компонентом для фінальної версії Станом на кінець 2013 року, через Steam поширюється більше чотирьох тисяч товарів, на які діють щоденні знижки на вихідні , а кількість активних акаунтів перевищило 75 мільйонів. У 2014 році steam приніс компанії valve понад 2 млрд доларів
Valve і кіберспорт The International Перший з дисципліни Dota 2 і найбільший серед інших щорічний турнір. Проводиться компанією Valve. Вперше проведений на Games. Con в 2011 році. Турнір покликаний популяризувати гру Dota 2. The International 1 призовий фонд 1, 6 млн дол. Переглянуло 760 тис глядачів. Переможець Team Navi Україна. The International 2 призовий фонд 1, 6 млн дол. Переглянуло 4 млн глядачів Переможець Team IG Китай Team Navi 2 e місце The International 2013 призовий фонд 2874407 дол. Переглянуло 11 млн глядачів Переможець Team Alliance Швеція Navi 2 е місце The International 2014 призовий фонд 11 млн доларів. Всього турнір подивилося більше 20 мільйонів чоловік Переможець Team Newbee Китай Navi 7 e місце
The International 4 The International Dota 2 Championship 2014 четвертий турнір з гри Dota 2 від компанії Valve, який пройшов в Сіетлі в липні 2014 року в Key Arena, який вміщує 15, 000 чоловік став наймасовищім кіберспортивним турніром в історії який не поступається не за якістю , не за кількістю глядачів професійному спорту. Призовий фонд турніру склав 11 млн дол.
Valve б’є рекорди Китайська кіберспортівна організація Newbee e. Sports Club встановила світовий рекорд, отримавши найбільший приз за кіберспортивний турнір (загальнокомандний рекорд) після того як їй вдалося здобути перемогу в гранд-фіналі найбільшого турніру The International 2014 і заробити $ 5, 028, 308. У Сполучених Штатах The International 4 дихає в спину найпопулярнішим видам спорту. Призовий фонд NBA Playoffs становить $ 13, 000 доларів і розділяється між всіма командами, які беруть участь у плей-офф. Переможці останніх змагань отримали $ 2, 300, 000 доларів, тобто в 2, 17 менше ніж Newbee. Разом з The International 2014 Valve вдалося перевершити і такі престижні гольф-турніри, як The Open Championship ($ 8, 800, 000), The Masters ($ 9, 000) і PGA Championship ($ 10, 000). Перший The Open Championship був розіграний в 1860 році, а перший The International - всього три роки тому.
Продукти компанії Серія Half-Life Серія Portal Серія Counter-Strike Серія Team Fortress Серія Day of Defeat Серія Left 4 Dead Deathmatch Classic Ricochet Alien Swarm Dota 2 Ігрові движки Gold. Src і Source ПО: Steam, Valve Anti-Cheat, Steam. OS АТ: Steam Machines, Steam Controller
На данному етапі розвитку Valve не збирається зупинятися і йде нога в ногу с сучасними ігровими вимогами гравців. Valve працює над створенням шолому віртуальної реальності, над своєю консолью, та новим ігровим контролером який немає аналогів у світі. Отже Valve сучасна різнобічна компанія яка стрімко розвивається та не зупиняється на досягнотому , а секрет її успіху у її власнику який займається улюбленою справою та його команда яка є його соратником та однодумцем в справі його життя.
Дякую за увагу
Орловський Ю.О.pptx