lab.ppt
- Количество слайдов: 67
Java. Script: Керуючі оператори Мета роботи: 1. Вивчити основні методики вирішення задач. 2. Навчитися розробляти алгоритми процесів. 3. Використання конструкцій if I if…else для вибору альтернативних варіантів. 4. Використання конструкції while для виконання інструкцій в скрипті кілька разів. 5. Використання інкременту, декременту і операторів присвоювання. 6. Використання do…while для виконання інструкцій в програмі кілька разів. 7. Виконання множинного вибору за допомогою оператора switch. 8. Використання операторів break і continue для керування програмою. 9. Використання логічних операторів для прийняття рішень.
Алгоритми • Будь-яка обчислювана задача може бути вирішена шляхом виконання ряду дій в певному порядку • Процедура вирішення задачі – дії, які будуть виконані – порядок, в якому дії повинні бути виконані називається алгоритмом
Псевдокод • Псевдокод – Неофіційна мова, яка допомогає розробити алгоритми – Псевдокод схожий на повсякденну мова; це зручно, хоча це не фактична мову програмування • Псевдокод часто використовується для "придумування" скрипту в процесі проектування. Ретельно підготовлений псевдокод може бути легко перетворений в Java. Script.
Керуючі вирази • Послідовне виконання – Виконання виразів в порядку їх появи в коді • Передача керування – Зміна порядку, в якому оператори виконуються • Всі скрипти можуть бути написані в трьох керуючих виразах – послідовності – вибору – повторення
Блок-схема послідовної структури Java. Script
Керуючі вирази (продовження) • Блок-схема – Графічне представлення алгоритму або частини алгоритму – Нарисовані використання певних спеціальних символів, наприклад прямокутник, ромби, овали і малого кола – Символи зв'язані стрілками називають з’єднувальними лініями, які визначають порядок, в якому алгоритм виконується
Керуючі вирази (продовження) • У блок-схемі, яка представляє повний алгоритм, овальні символів, що містять слова "Початок" і "Кінець" представляють початок і кінець алгоритму. • У блок-схемі, яка показує тільки частину алгоритму, овальні символи опущені для використання маленьких символів кола, так званих з'єднуючих символів. • Можливо, найважливіша символ блок-схеми є символом ромбу, який також називається символ рішення, який вказує, що рішення має бути прийняте.
Керуючі вирази (продовження) • Java. Script має три структури вибору. – if вираз або виконує дію, якщо умова істинна або пропускає дію, якщо умова помилкова. – if…else виконує дію, якщо умова істинна і виконує різні дії, якщо умова помилкова. – switch вираз виконує один з багатьох різних дій в залежності від значення виразу.
Керуючі вирази (продовження) • Java. Script має чотири вирази повторення, а саме: while, do…while, for і for…in. • Крім цих ключових слів в Java. Script є й інші слова, які зарезервовані для використання в мові, такі як null, true і false, і слова, які зарезервовані для можливого використання в майбутньому.
Використання ключових слів в якості ідентифікаторів (наприклад, для імен змінних) є синтаксичною помилкою.
break Java. Script зарезервовані ключові слова case catch continue default delete do else false finally for new throw void function null true while if return try with in switch typeof instanceof this var Ключові слова, які зарезервовані, але не використовується в Java. Script class const enum export extends implements import interface let private protected public static yield package super
Вирази вибору if • Інтерпретатор Java. Script ігнорує пробіли – прогалини, табуляції і переведення рядків, що використовується для абзацу • Рішення може бути прийняте на будь-який вираз, результатом якого є значення типу Java. Script і логічний тип (тобто будь-який вираз який рівний true або false). • Відступ в коді який Ви пишете, повинен бути ретельно витриманий протягом усього скрипта – Важко читати скрипти, які не використовують рівномірні відступи в коді
Послідовне застосування розумних відступів підвищує читабельність скрипту. Використовуйте три пробіли в табуляції.
Блок-схема вибору виразу if.
У Java. Script, будь-яке ненульове числове значення оцінюється як true і 0 оцінюється як false. Для рядків, будьякий рядок, що містить один або більше символів є true і порожній рядок (рядок, що не містить ніяких символів, представлений у вигляді "") обчислюється як false. Крім того, змінної, яка була оголошена var, але не було присвоєно значення обчислюється як false.
Вираз вибору if. . . else • Дозволяє вказати, що різні дії повинні бути виконані при істинній умові і коли умова помилкова. • Відступи в конструкції if. . . else мають бути рівномірними.
Блок-схема подвійного вибору в виразі if. . . else.
Вираз вибору if. . . else (продовження) • Умовний оператор (? : ) – Тісно пов'язаний з виразом if. . . else – Java. Script має єдиний потрійний оператор – який має три операнда – Операнди разом оператором ? : є короткою формою умовного виразу – Перший операнд є логічним виразом – Другий - значення умовного виразу, якщо логічний вираз true – Третій - значення умовного виразу, якщо логічний вираз false
Вираз вибору if. . . else (продовження) • Вкладені вирази if…else – Можна створювати вирази if…else в інших виразах if…else • Java. Script інтерпретатор завжди асоціює else з попереднім if, якщо не вказане інше за допомогою розміщення фігурних дужок ({}) • Вираз з if виконується тільки з одним виразом в своєму тілі без фігурних дужок – Щоб включити кілька виразів використайте фігурні дужки ({і}) – Набір інструкцій, що містяться в фігурних дужках називається блоком
1. Якщо є кілька рівнів відступів, кожен рівень повинен мати відступ з додатковими пробілами. 2. Блок може бути розміщений в будьякому місці скрипту. 3. На відміну від індивідуальних виразів, блок не закінчується крапкою з комою. Тим не менше, кожен оператор в фігурних дужках блоку повинен закінчуватися крапкою з комою.
Вираз вибору if. . . else (продовження) • Логічна помилка має місце під час виконання. • Фатальна логічна помилка примушує скрипт припинитися достроково. • Нефатальна логічна помилка дозволяє скрипту продовжувати виконання, але скрипт має невірні результати.
Вираз повторення while • while – Дозволяє вказати, що дія повинна бути повторена в той час як деяка умова залишається в силі – Тіло циклу може мати один оператор або блок – Зрештою, умова стає помилковим і повторення завершується
Якщо тіло виразу while ніколи не припиняється, тобто вираз завжди істинний логічна помилка відбувається. Як правило, такі повторення структури ніколи не буде припинені. Багато браузерів показують діалог, що дозволяє користувачеві завершити скрипт, який містить нескінченний цикл.
Блок-схема виразу повторення while.
Розробка алгоритмів: контрольовані повторення • Контрольоване повторення – Часто називають певне повторення, тому що кількість повторень відомо, перед початком циклу виконання • total це змінна, в якій накопичує скрипт суму значень – Змінні, які зберігають суми, як правило, ініціалізовані нулем, перш ніж вони використовуються в скрипті • counter є змінною , яку скрипт використовує для підрахунку - як правило, в повторюваних виразах
1. Встановити total в нуль 2. Встановити counter рівний одному 3. Поки counter менше або рівний десяти 4. Введіть наступну оцінку 5. Додайте оцінку до total 6. Додати один до counter 7. result присвоїти total розділений на десять 8. Роздрукувати середнє значення result Алгоритм псевдокоду, який використовується при контрольованому повторенні для пошуку середнього значення.
1. <? xml version = "1. 0" encoding = "utf-8"? > 2. <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W 3 C//DTD XHTML 1. 0 Strict//EN" 3. "http: //www. w 3. org/TR/xhtml 1/DTD/xhtml 1 -strict. dtd"> 4. <!-- Fig. 7. 7: average. html --> 5. <!-- Counter-controlled repetition to calculate a class average. --> 6. <html xmlns = "http: //www. w 3. org/1999/xhtml"> 7. <head> 8. <title>Class Average Program</title> 9. <script type = "text/javascript"> 10. <!-11. var total; // sum of grades 12. var grade. Counter; // number of grades entered 13. var grade; // grade typed by user (as a string) 14. var grade. Value; // grade value (converted to intetger) 15. var average; // average of all grades 16. 17. // Initialization Phase 18. total = 0; // clear total 19. grade. Counter = 1; // prepare to loop 20. 21. // Processing Phase 22. while ( grade. Counter <= 10 ) // loop 10 times 23. { 24. // prompt for input and read grade from user 25. grade = window. prompt( "Enter integer grade: ", "0" );
26. // convert grade from a String to 27. grade. Value = parse. Int( grade ); 28. // add grade. Value to total 29. total = total + grade. Value; 30. // add 1 to grade. Counter 31. grade. Counter = grade. Counter + 1; 32. } // end while 33. 34. // Termination Phase 35. average = total / 10; // calculate 36. // display average of exam grades 37. document. writeln( 38. "<h 1>Class average is " + average 39. // --> 40. </script> 41. </head> 42. <body> 43. <p>Click Refresh (or Reload) to run the 44. </body> 45. </html> an integer the average + "</h 1>" ); script again</p>
Не ініціалізована змінна, яка буде використовуватися при розрахунку результатів призводить до логічної помилки, яка має значення Na. N ("Не число").
Розробка алгоритмів: контрольовані повторення (повторення) • Java. Script представляє всі числа як числа з плаваючою точкою в пам'яті • Числа з плаваючою точкою часто отримують шляхом ділення • Комп'ютер виділяє фіксований простір розміром необхідним для зберігання такого значення, тому зберігати значення з плаваючою точкою можна лише наближено
Якщо рядок переданий в parselnt містить числове значення з плаваючою точкою, parselnt просто обрізає частину з плаваючою точкою. Наприклад, рядок "27, 95" результат є ціле число 27 і рядок "123 , 45" результатом є ціле число -123. Якщо рядок переданий parselnt починається з числового значення, parselnt повертає Na. N ("Не число"). Якщо вам потрібно знати, чи parselnt повертає Na. N, Java. Script має функцію is. Na. N, яка визначає, чи її аргумент має значення Na. N і якщо так, то повертає true, в іншому випадку вона повертає false.
Розробка алгоритмів: контрольовані повторення (повторення) • Контрольоване повторення за допомогою міток – Спеціальне значення назване сигнальним значенням (або фіктивне значення або значення прапора) позначає кінець введення даних, наприклад EOF – Часто називають невизначеним повторенням, тому що число повторень заздалегідь не відомо • Вибрані сигнальні значення не повинні бути сплутані з вхідними значеннями
Розробка алгоритмів: контрольовані повторення (повторення) • Покрокове уточнення – Техніка, яка має важливе значення для розвитку добре структурованих алгоритмів – Підхід починається з псевдокоду, тверджень, що передає сценарій – Визначте серію невеликих завдань і перерахуйте їх в тому порядку, в якому вони повинні бути виконані - перше уточнення – Друге уточнення - визначення конкретних змінних – Багато алгоритмів можуть бути логічно поділені на три фази: фаза ініціалізації, яка ініціалізує змінні сценарію, фаза обробки, яка вводить дані і визначає змінні і фаза припинення, яка обчислює та виводить результати.
1. Ініціалізація total нулем 2. Ініціалізація Counter нулем 3. Ввід першої оцінки (можливо мітки) 4. Поки користувач не ввів мітку 5. Додати цю оцінку в наростаючий total 6. Додати один Counter 7. Ввести наступну оцінку (можливо, мітку) 8. Якщо Counter не дорівнює нулю 9. Встановити середнє значення як total поділений на Counter 10. Роздрукувати середнє значення 11. Інакше 12. Роздрукувати "Немає оцінок" 13. Контрольоване повторення за допомогою мітки.
Багато досвідчених програмістів пишуть скрипти за допомогою сценарію без таких інструментів, як псевдокод. На їхню думку, кінцевою метою є те щоб вирішити проблему на комп'ютері, а написання псевдокоду просто затримує виробництво кінцевої продукції. Цей підхід може працювати для простих і знайомих програм, але це може призвести до серйозних помилок у великих і складних проектах.
Розробка алгоритмів: контрольовані повторення (повторення) • Керуючі вирази можуть бути послідовно вкладені один в одного
1. <? xml version = "1. 0" encoding = "utf-8"? > 2. <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W 3 C//DTD XHTML 1. 0 Strict//EN" 3. "http: //www. w 3. org/TR/xhtml 1/DTD/xhtml 1 -strict. dtd"> 4. <!-- Fig. 7. 9: average 2. html --> 5. <!-- Sentinel-controlled repetition to calculate a class average. --> 6. <html xmlns = "http: //www. w 3. org/1999/xhtml"> 7. <head> 8. <title>Class Average Program: Sentinel-controlled Repetition</title> 9. <script type = "text/javascript"> 10. <!-11. var total; // sum of grades 12. var grade. Counter; // number of grades entered 13. var grade; // grade typed by user (as a string) 14. var grade. Value; // grade value (converted to integer) 15. var average; // average of all grades 16. // Initialization phase 17. total = 0; // clear total 18. grade. Counter = 0; // prepare to loop 19. 20. // Processing phase 21. // prompt for input and read grade from user 22. grade = window. prompt( 23. "Enter Integer Grade, -1 to Quit: ", "0" ); 24. // convert grade from a String to an integer 25. grade. Value = parse. Int( grade ); 26. while ( grade. Value != -1 ) 27. { 28. // add grade. Value to total 29. total = total + grade. Value;
30. // add 1 to grade. Counter 31. grade. Counter = grade. Counter + 1; 32. // prompt for input and read grade from user 33. grade = window. prompt( 34. "Enter Integer Grade, -1 to Quit: ", "0" ); 35. // convert grade from a String to an integer 36. grade. Value = parse. Int( grade ); 37. } // end while 38. // Termination phase 39. if ( grade. Counter != 0 ) 40. { 41. average = total / grade. Counter; 42. // display average of exam grades 43. document. writeln( 44. "<h 1>Class average is " + average + "</h 1>" ); 45. } // end if 46. else 47. document. writeln( "<p>No grades were entered</p>" ); 48. // --> 49. </script> 50. </head> 51. <body> 52. <p>Click Refresh (or Reload) to run the script again</p> 53. </body> 54. </html>
1. <? xml version = "1. 0" encoding = "utf-8"? > 2. <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W 3 C//DTD XHTML 1. 0 Strict//EN" 3. "http: //www. w 3. org/TR/xhtml 1/DTD/xhtml 1 -strict. dtd"> 4. <!-- Fig. 7. 11: analysis. html --> 5. <!-- Examination-results calculation. --> 6. <html xmlns = "http: //www. w 3. org/1999/xhtml"> 7. <head> 8. <title>Analysis of Examination Results</title> 9. <script type = "text/javascript"> 10. <!-11. // initializing variables in declarations 12. var passes = 0; // number of passes 13. var failures = 0; // number of failures 14. var student = 1; // student counter 15. var result; // one exam result 16. // process 10 students; counter-controlled loop 17. while ( student <= 10 ) 18. { 19. result = window. prompt( "Enter result (1=pass, 2=fail)", "0" ); 20. 21. if ( result == "1" ) 22. passes = passes + 1; 23. else 24. failures = failures + 1;
25. student = student + 1; 26. } // end while 27. // termination phase 28. document. writeln( "<h 1>Examination Results</h 1>" ); 29. document. writeln( 30. "Passed: " + passes + " Failed: " + failures ); 31. if ( passes > 8 ) 32. document. writeln( " Bonus to instructor!" ); 33. // --> 34. </script> 35. </head> 36. <body> 37. <p>Click Refresh (or Reload) to run the script again</p> 38. </body> 39. </html>
1. <? xml version = "1. 0" encoding = "utf-8"? > 2. <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W 3 C//DTD XHTML 1. 0 Strict//EN" 3. "http: //www. w 3. org/TR/xhtml 1/DTD/xhtml 1 -strict. dtd"> 4. <!-- Fig. 7. 14: increment. html --> 5. <!-- Preincrementing and Postincrementing. --> 6. <html xmlns = "http: //www. w 3. org/1999/xhtml"> 7. <head> 8. <title>Preincrementing and Postincrementing</title> 9. <script type = "text/javascript"> 10. <!-11. var c; 12. c = 5; 13. document. writeln( "<h 3>Postincrementing</h 3>" ); 14. document. writeln( c ); // prints 5 15. // prints 5 then increments 16. document. writeln( " " + c++ ); 17. document. writeln( " " + c ); // prints 6 18. c = 5; 19. document. writeln( "<h 3>Preincrementing</h 3>" ); 20. document. writeln( c ); // prints 5 21. // increments then prints 6 22. document. writeln( " " + ++c ); 23. document. writeln( " " + c ); // prints 6 24. // --> 25. </script> 26. </head><body></body> 27. </html>
1. <? xml version = "1. 0" encoding = "utf-8"? > 2. <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W 3 C//DTD XHTML 1. 0 Strict//EN" 3. "http: //www. w 3. org/TR/xhtml 1/DTD/xhtml 1 -strict. dtd"> 4. <!-- Fig. 8. 1: While. Counter. html --> 5. <!-- Counter-controlled repetition. --> 6. <html xmlns = "http: //www. w 3. org/1999/xhtml"> 7. <head> 8. <title>Counter-Controlled Repetition</title> 9. <script type = "text/javascript"> 10. <!-11. var counter = 1; // initialization 12. while ( counter <= 7) // repetition condition 13. { 14. document. writeln( "<p style = "font-size: " + 15. counter + "ex">XHTML font size " + counter + 16. "ex</p>" ); 17. ++counter; // increment 18. } //end while 19. // --> 20. </script> 21. </head><body></body> 22. </html>
1. <? xml version = "1. 0" encoding = "utf-8"? > 2. <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W 3 C//DTD XHTML 1. 0 Strict//EN" 3. "http: //www. w 3. org/TR/xhtml 1/DTD/xhtml 1 -strict. dtd"> 4. <!-- Fig. 8. 2: For. Counter. html --> 5. <!-- Counter-controlled repetition with the for statement. --> 6. <html xmlns = "http: //www. w 3. org/1999/xhtml"> 7. <head> 8. <title>Counter-Controlled Repetition</title> 9. <script type = "text/javascript"> 10. <!-11. // Initialization, repetition condition and 12. // incrementing are all included in the for 13. // statement header. 14. for ( var counter = 1; counter <= 7; ++counter ) 15. document. writeln( "<p style = "font-size: " + 16. counter + "ex">XHTML font size " + counter + 17. "ex</p>" ); 18. // --> 19. </script> 20. </head><body></body> 21. </html>
1. <? xml version = "1. 0" encoding = "utf-8"? > 2. <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W 3 C//DTD XHTML 1. 0 Strict//EN" 3. "http: //www. w 3. org/TR/xhtml 1/DTD/xhtml 1 -strict. dtd"> 4. <!-- Fig. 8. 5: Sum. html --> 5. <!-- Summation with the for repetition structure. --> 6. <html xmlns = "http: //www. w 3. org/1999/xhtml"> 7. <head> 8. <title>Sum the Even Integers from 2 to 100</title> 9. <script type = "text/javascript"> 10. <!-11. var sum = 0; 12. for ( var number = 2; number <= 100; number += 2) 13. sum += number; 14. document. writeln( "The sum of the even integers " + 15. "from 2 to 100 is " + sum ); 16. // --> 17. </script> 18. </head><body></body> 19. </html>
25. document. writeln( 26. "<table border = "1">" ); // begin the table 27. document. writeln( 28. "<caption>Calculating Compound Interest</caption>" ); 29. document. writeln( 30. "<thead><tr><th>Year</th>" ); // year column heading 31. document. writeln( 32. "<th>Amount on deposit</th>" ); // amount column heading 33. document. writeln( "</tr></thead><tbody>" ); 34. // output a table row for each year 35. for ( var year = 1; year <= 10; ++year ) 36. { 37. amount = principal * Math. pow( 1. 0 + rate, year ); 38. if ( year % 2 != 0 ) 39. document. writeln( "<tr class='oddrow'><td>" + year + 40. "</td><td>" + amount. to. Fixed(2) + 41. "</td></tr>" ); 42. else 43. document. writeln( "<tr><td>" + year + 44. "</td><td>" + amount. to. Fixed(2) + 45. "</td></tr>" ); 46. } //end for 47. document. writeln( "</tbody></table>" ); 48. // --> 49. </script> 50. </head><body></body> 51. </html>
1. <? xml version = "1. 0" encoding = "utf-8"? > 2. <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W 3 C//DTD XHTML 1. 0 Strict//EN" 3. "http: //www. w 3. org/TR/xhtml 1/DTD/xhtml 1 -strict. dtd"> 4. <!-- Fig. 8. 7: Switch. Test. html --> 5. <!-- Using the switch multiple-selection statement. --> 6. <html xmlns = "http: //www. w 3. org/1999/xhtml"> 7. <head> 8. <title>Switching between XHTML List Formats</title> 9. <script type = "text/javascript"> 10. <!-11. var choice; // user's choice 12. var start. Tag; // starting list item tag 13. var end. Tag; // ending list item tag 14. var valid. Input = true; // indicates if input is valid 15. var list. Type; // type of list as a string 16. choice = window. prompt( "Select a list style: n" + 17. "1 (numbered), 2 (lettered), 3 (roman)", "1" ); 18. 19. switch ( choice ) 20. { 21. case "1": 22. start. Tag = "<ol>"; 23. end. Tag = "</ol>"; 24. list. Type = "<h 1>Numbered List</h 1>"; 25. break; 26. case "2": 27. start. Tag = "<ol style = "list-style-type: upper-alpha">"; 28. end. Tag = "</ol>";
29. 30. 31. 32. 33. 34. 35. 36. 37. 38. 39. 40. 41. 42. 43. 44. 45. 46. 47. 48. 49. 50. 51. 52. 53. 54. 55. 56. list. Type = "<h 1>Lettered List</h 1>"; break; case "3": start. Tag = "<ol style = "list-style-type: upper-roman">"; end. Tag = "</ol>"; list. Type = "<h 1>Roman Numbered List</h 1>"; break; default: valid. Input = false; } //end switch if ( valid. Input == true ) { document. writeln( list. Type + start. Tag ); for ( var i = 1; i <= 3; ++i ) document. writeln( "<li>List item " + i + "</li>" ); document. writeln( end. Tag ); } //end if else document. writeln( "Invalid choice: " + choice ); // --> </script> </head> <body> <p>Click Refresh (or Reload) to run the script again</p> </body>
1. <? xml version = "1. 0" encoding = "utf-8"? > 2. <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W 3 C//DTD XHTML 1. 0 Strict//EN" 3. "http: //www. w 3. org/TR/xhtml 1/DTD/xhtml 1 -strict. dtd"> 4. <!-- Fig. 8. 9: Do. While. Test. html --> 5. <!-- Using the do. . . while repetition statement. --> 6. <html xmlns = "http: //www. w 3. org/1999/xhtml"> 7. <head> 8. <title>Using the do. . . while Repetition Statement</title> 9. <script type = "text/javascript"> 10. <!-11. var counter = 1; 12. 13. do { 14. document. writeln( "<h" + counter + ">This is " + 15. "an h" + counter + " level head" + "</h" + 16. counter + ">" ); 17. ++counter; 18. } while ( counter <= 6 ); 19. // --> 20. </script> 21. </head><body></body> 22. </html>
1. <? xml version = "1. 0" encoding = "utf-8"? > 2. <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W 3 C//DTD XHTML 1. 0 Strict//EN" 3. "http: //www. w 3. org/TR/xhtml 1/DTD/xhtml 1 -strict. dtd"> 4. <!-- Fig. 8. 11: Break. Test. html --> 5. <!-- Using the break statement in a for statement. --> 6. <html xmlns = "http: //www. w 3. org/1999/xhtml"> 7. <head> 8. <title> 9. Using the break Statement in a for Statement 10. </title> 11. <script type = "text/javascript"> 12. <!-13. for ( var count = 1; count <= 10; ++count ) 14. { 15. if ( count == 5 ) 16. break; 17. document. writeln( "Count is: " + count + " " ); 18. } //end for 19. document. writeln( 20. "Broke out of loop at count = " + count ); 21. // --> 22. </script> 23. </head><body></body> 24. </html>
1. <? xml version = "1. 0" encoding = "utf-8"? > 2. <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W 3 C//DTD XHTML 1. 0 Strict//EN" 3. "http: //www. w 3. org/TR/xhtml 1/DTD/xhtml 1 -strict. dtd"> 4. <!-- Fig. 8. 12: Continue. Test. html --> 5. <!-- Using the continue statement in a for statement. --> 6. <html xmlns = "http: //www. w 3. org/1999/xhtml"> 7. <head> 8. <title> 9. Using the continue Statement in a for Statement 10. </title> 11. <script type = "text/javascript"> 12. <!-13. for ( var count = 1; count <= 10; ++count ) 14. { 15. if ( count == 5 ) 16. continue; // skip remaining loop code only if count == 5 17. document. writeln( "Count is: " + count + " " ); 18. } //end for 19. document. writeln( "Used continue to skip printing 5" ); 20. // --> 21. </script> 22. </head><body></body> 23. </html>
Порядок виконання роботи 1. Ознайомтеся з теоретичними відомостями. 2. Отримайте варіант теоретичного завдання 2013. 02. 15 tests. doc 3. Використовуючи теоретичні відомості виконайте всі вправи письмово. 4. За проведеними дослідженнями напишіть висновки. 66
Контрольне завдання 1. Отримайте варіант практичного завдання 2013. 02. 15 exercises. doc 2. Напишіть код програми, використовуючи набутті знання. 3. За проведеними дослідженнями напишіть висновки. 4. За результатами виконання роботи підготуйте письмовий звіт. 67
lab.ppt