Скачать презентацию III Jesús ve a salvar-nos 8 Preparau el Скачать презентацию III Jesús ve a salvar-nos 8 Preparau el

a4efec46f52c5f779725e94b62ebaf4d.ppt

  • Количество слайдов: 25

III. Jesús ve a salvar-nos 8. Preparau el camí al Senyor. 9. Maria, mare III. Jesús ve a salvar-nos 8. Preparau el camí al Senyor. 9. Maria, mare de Jesús i mare nostra. 10. Jesús, el Messies, neix a Betlem. 11. Jesús és Déu i home vertader. 12. El baptisme de Jesús.

8. Preparau el camí al Senyor L’Advent és el temps nen què ens preparam 8. Preparau el camí al Senyor L’Advent és el temps nen què ens preparam per a recordar i celebrar el naixement de Jesús i per a esperar la seva vinguda. En aquest temps celebram que Jesús va venir i és entre nosaltres, mentre esperam la seva vinguda definitiva.

L’Advent és un temps per pregar com ho feia el poble d’Israel. Per Advent, L’Advent és un temps per pregar com ho feia el poble d’Israel. Per Advent, a la comunitat cristiana, augmenta l’esperança en el Senyor que ve a salvar-nos.

Déu va enviar Joan Baptiste com a missatger, perquè preparàs el poble d’Israel per Déu va enviar Joan Baptiste com a missatger, perquè preparàs el poble d’Israel per a rebre Jesús.

Preparau el camí del Senyor. . . Preparau el camí del Senyor. . .

Posar-se en camí. . . Posar-se en camí. . .

La Mare de Déu ens invita a confiar en Déu i a esperar les La Mare de Déu ens invita a confiar en Déu i a esperar les seves promeses. Ningú no va esperar Jesús com ho va fer la Mare de Déu. Jesucrist, per nosaltres els homes i per la nostra salvació, devallà del cel.

9. Maria, mare de Jesús i mare nostra La Verge Maria és Mare de 9. Maria, mare de Jesús i mare nostra La Verge Maria és Mare de Déu perquè és Mare de Jesús. Maria va estar sempre amb Jesús, des de Betlem fins a la creu. Allà Jesús ens la va donar com a Mare.

La mare, a la família, sempre ocupa un lloc especial. La mare, a la família, sempre ocupa un lloc especial.

Déu la va voler santa i bella des del principi. Ella és plena de Déu la va voler santa i bella des del principi. Ella és plena de gràcia. No té pecat.

Maria va confiar sempre en Déu Jesucrist, per obra de l’Esperit Sant s’encarnà de Maria va confiar sempre en Déu Jesucrist, per obra de l’Esperit Sant s’encarnà de Maria Verge.

10. Jesús, el Messies, neix a Betlem El Fill de Déu s’ha fet home 10. Jesús, el Messies, neix a Betlem El Fill de Déu s’ha fet home per a salvar-nos. Aquest és el misteri de l’Encarnació.

Nadal: celebram que Jesús va néixer a Betlem. Nadal: celebram que Jesús va néixer a Betlem.

Els pastors van adorar l’infant Jesús. Uns savis d’Orient també el van adorar. . Els pastors van adorar l’infant Jesús. Uns savis d’Orient també el van adorar. . .

El Fill de Déu es va fer home perquè l’home participàs de la vida El Fill de Déu es va fer home perquè l’home participàs de la vida de Déu. Jesucrist, el Fill únic de Déu, es va fer home.

11. Jesús és Déu i home vertader Jesús posava sempre en primer lloc la 11. Jesús és Déu i home vertader Jesús posava sempre en primer lloc la voluntat de Déu el seu Pare.

Jesús, a Natzaret , ens dóna exemple de pregària, senzillesa, Treball i amor familiar. Jesús, a Natzaret , ens dóna exemple de pregària, senzillesa, Treball i amor familiar.

En família, Jesús va aprendre a estimar, a pregar i a treballar. En família, Jesús va aprendre a estimar, a pregar i a treballar.

Cada any anava al temple de Jerusalem amb la seva família. Cada any anava al temple de Jerusalem amb la seva família.

A Natzaret, Jesús era un veí més. . . A Natzaret, Jesús era un veí més. . .

Jesús és Déu vertader i home vertader, per això uneix els homes amb Déu. Jesús és Déu vertader i home vertader, per això uneix els homes amb Déu.

12. El baptisme de Jesús 12. El baptisme de Jesús

A les aigües del riu Jordà batiava els pedadors que volien convertir-se a Déu. A les aigües del riu Jordà batiava els pedadors que volien convertir-se a Déu.

Durant el baptisme de Jesús, el Pare el proclama el seu Fill estimat. Durant el baptisme de Jesús, el Pare el proclama el seu Fill estimat.

Jesucrist va viure anunciant l’amor de Déu a tots els homes Jesucrist va viure anunciant l’amor de Déu a tots els homes