Скачать презентацию И ХУ ОЖ Д АП ІН Н М Скачать презентацию И ХУ ОЖ Д АП ІН Н М

b6369a903dc4546188345e6056301b17.pptx

  • Количество слайдов: 15

И ХУ ОЖ Д АП ІН Н М РЯ ХХ Т. С И ХУ ОЖ Д АП ІН Н М РЯ ХХ Т. С

МОДЕРНІЗМ - ЗАГАЛЬНЕ ПОЗНАЧЕННЯ ЯВИЩ МИСТЕЦТВА ХХ СТ. , ЩО ВІДІЙШЛИ ВІД ТРАДИЦІЙ ЗОВНІШНЬОЇ МОДЕРНІЗМ - ЗАГАЛЬНЕ ПОЗНАЧЕННЯ ЯВИЩ МИСТЕЦТВА ХХ СТ. , ЩО ВІДІЙШЛИ ВІД ТРАДИЦІЙ ЗОВНІШНЬОЇ ПОДІБНОСТІ ТА УТВЕРДЖУВАЛИ НОВИЙ ПІДХІД ДО ЗОБРАЖЕННЯ БУТТЯ. У ЖИВОПИСІ ВИРАЖАЄТЬСЯ ПОГЛЯД АВТОРА, ЙОГО ПОЧУТТЯ, ЙОГО ПРАВДА, ТЕ ГОЛОВНЕ, ЩО НЕ МОЖНА ВИРАЗИТИ ПРОСТИМ КОПІЮВАННЯ ДІЙСНОСТІ

, м, із ізм , уб ізм іон К ф ес ор спр , , м, із ізм , уб ізм іон К ф ес ор спр , м, зм, ек візм аліз ні о ре ціо м, ф р ак тиз сю стр а м аб ре м, уп из с тр т, е л -ар м оп из аш т

КУБІЗМ Течія в мистецтві, що ставить своїм завданням конструювання об’ємної форми на площині, поєднує КУБІЗМ Течія в мистецтві, що ставить своїм завданням конструювання об’ємної форми на площині, поєднує кілька точок зору на предмет. Переважають прямі лінії, кубоподібні форми, предмет розкладається на геометричні площини. Пабло Пікассо, «Авіньйонські дівчата» 1907 рік

ОРФІЗМ Виражає динаміку руху і музику ритмів за допомогою перетину дуг та основних кольорів ОРФІЗМ Виражає динаміку руху і музику ритмів за допомогою перетину дуг та основних кольорів спектру Соня Делоне «Електричні призми» 1912 -1913

ЕКСПРЕСІОНІЗМ Зображення напружених переживань та емоцій, в основному через колір і масивність форми Едвард ЕКСПРЕСІОНІЗМ Зображення напружених переживань та емоцій, в основному через колір і масивність форми Едвард Мунк «Крик» 1893 рік

ФОВІЗМ (від фр. fauve — дикий) використовує чисті, яскраві кольори, спрощені форми. Анрі Матісс ФОВІЗМ (від фр. fauve — дикий) використовує чисті, яскраві кольори, спрощені форми. Анрі Матісс «Червоні рибки» , 1911 рік

СЮРРЕАЛІЗМ Зображає картини, що виникають в підсвідомості митця, предмети знаходяться в незвичайному середовищі, набувають СЮРРЕАЛІЗМ Зображає картини, що виникають в підсвідомості митця, предмети знаходяться в незвичайному середовищі, набувають незвичайних функцій Сальвадор Дали. «Метаморфоза нарцисса» , 1937

АБСТРАКЦІОНІЗМ Не зображає реальних предметів, виражає думку через поєднання кольорів, геометричних елементів, просторо вих АБСТРАКЦІОНІЗМ Не зображає реальних предметів, виражає думку через поєднання кольорів, геометричних елементів, просторо вих відношень. «Жовто-червоносиній» Василь Кандінський. 1925.

СУПРЕМАТИЗМ Головним зображальним засобом є геометричні плоскі фігури Казимир Малевич «Супрематична конструкція» , 1915 СУПРЕМАТИЗМ Головним зображальним засобом є геометричні плоскі фігури Казимир Малевич «Супрематична конструкція» , 1915 год.

ЛЕТРИЗМ Зображальними засобами є літера, знак ЛЕТРИЗМ Зображальними засобами є літера, знак

ОП-АРТ ОПТИЧНЕ МИСТЕЦТВО – ВИКОРИСТОВУЄ ОПТИЧНІ ІЛЮЗІЇ АБО ЕФЕКТИ Бріджет Райлі «Рух в квадратах» ОП-АРТ ОПТИЧНЕ МИСТЕЦТВО – ВИКОРИСТОВУЄ ОПТИЧНІ ІЛЮЗІЇ АБО ЕФЕКТИ Бріджет Райлі «Рух в квадратах» , 1961 рік

КОНСТРУКТИВІЗМ Передбачає правильність, логічність конструкції. Моду льна сітка має кілька кольорових акцентів Піт Мондріан КОНСТРУКТИВІЗМ Передбачає правильність, логічність конструкції. Моду льна сітка має кілька кольорових акцентів Піт Мондріан «Композиція»

ТАШИЗМ Плями наносяться на полотно швидкими рухами , без попереднього задуму Джексон Поллок «№ ТАШИЗМ Плями наносяться на полотно швидкими рухами , без попереднього задуму Джексон Поллок «№ 8» , 1949

Т. С ОТ НЬ Е В Х С КИ Х А О К ЛЬ Т. С ОТ НЬ Е В Х С КИ Х А О К ЛЬ В Ь ТІ Т ІЛ І І, Е ЕЦ К , ЯК Н УР СТ УЄ ІВ СЯ В АТ АХ И ІЧ М И Й ЕР Д М Л Я АЛ А ІТ И НА АПР ИВ СІ, І, Л Х В Н ЗВ ОПИ ТУР ШИ РО ИВ ТЕК І ІН А Ж ХІ ЦІ ТВ АР УЗИ ТЕЦ М ИС М