Скачать презентацию ЕПОХА ВІДРОДЖЕННЯ проект підготував учень 11 -ї групи Скачать презентацию ЕПОХА ВІДРОДЖЕННЯ проект підготував учень 11 -ї групи

Prezentatsiya_epoh_a_Vidrodzhennyat.ppt

  • Количество слайдов: 30

ЕПОХА ВІДРОДЖЕННЯ проект підготував учень 11 -ї групи Гончаров Віктор ЕПОХА ВІДРОДЖЕННЯ проект підготував учень 11 -ї групи Гончаров Віктор

ЕПОХА – великий період часу з визначними подіями, явищами або процесами в природі, суспільстві, ЕПОХА – великий період часу з визначними подіями, явищами або процесами в природі, суспільстві, науці, мистецтві.

ВІДРОДЖЕННЯ або РЕНЕСАНС (від фр. renaissance) - це перехідна епоха в історії культури Західної ВІДРОДЖЕННЯ або РЕНЕСАНС (від фр. renaissance) - це перехідна епоха в історії культури Західної і Центральної Європи від Середньовіччя до Нового часу. Нова епоха трансформувалася, орієнтуючись на відродження античного стилю мислення і чуттєвості.

ГУМАНІЗМ (лат. humanus – людський, людяний) ØСистема ідей і поглядів на людину як найвищу ГУМАНІЗМ (лат. humanus – людський, людяний) ØСистема ідей і поглядів на людину як найвищу цінність. ØПрогресивна течія західноєвропейської культурної доби Відродження, спрямована на утвердження поваги, гідності й розуму людини, її прав на земне щастя, вільний вияв природних людських почуттів і здібностей.

Характерні ознаки культури Ренесансу 1. Світський, нецерковний, характер культури Відродження, що було наслідком секуляризації Характерні ознаки культури Ренесансу 1. Світський, нецерковний, характер культури Відродження, що було наслідком секуляризації (звільнення) суспільного життя загалом. 2. Відродження інтересу до античної культурної спадщини, яка була майже повністю забута у середні віки. 3. Створення людської естетично-художньої спрямованості культури на противагу релігійній домінанті у культурі середніх віків. 4. Повернення у власне філософських дослідженнях до античної філософії і пов'язана з цим антисхоластична спрямованість філософських вчень Відродження. 5. Широке використання теорії «подвійної істини» для обґрунтування права науки і розуму на незалежне від релігії і церкви існування. 6. Переміщення людини як основної цінності у центр світу і в центр філософії, літератури, мистецтва та науки.

ПЕРІОДИЗАЦІЯ ЕПОХИ ВІДРОДЖЕННЯ ПЕРІОДИЗАЦІЯ ЕПОХИ ВІДРОДЖЕННЯ

Культуру Відродження поділяють на чотири періоди: ØПроторенесанс — кінець XIII- початок XIV ст. ØРаннє Культуру Відродження поділяють на чотири періоди: ØПроторенесанс — кінець XIII- початок XIV ст. ØРаннє Відродження (кватроченто) — кінець XIV-XV ст. ØВисоке Відродження (чінквеченто) — XV- 40 -і рр. XVI ст. ØПізнє Відродження — XVI-XVII ст.

Проторенесанс — кінець XIII- початок XIV ст. Джотто ді Бондоне (1267 -1337) художник, скульптор, Проторенесанс — кінець XIII- початок XIV ст. Джотто ді Бондоне (1267 -1337) художник, скульптор, архітектор (фрески в капелі дель Арена в Падуї, керівник будівництва головного флорентійського собору Санта Марія дель Фьоре)

Поцілунок Іуди Благословіння Анни Введення у храм Диво із джерелом Поцілунок Іуди Благословіння Анни Введення у храм Диво із джерелом

Втеча в Єгипет Ісав перед Ісааком Введення у храм Поклоніння волхвів Втеча в Єгипет Ісав перед Ісааком Введення у храм Поклоніння волхвів

Раннє Відродження (кватроченто) – кінець ХІV- початок ХV Філіппо Брунеллескі (1377 -1446) архітектор (будівництво Раннє Відродження (кватроченто) – кінець ХІV- початок ХV Філіппо Брунеллескі (1377 -1446) архітектор (будівництво купола собору Санта Марія дель Фьоре у Флоренції) Донателло (1386 -1466) скульптор (кінна статуя Гаттамелати, «Давид» ) Мазаччо (1401 -1428) художник (розписи капели Бранкаччі в церкві Санта Марія дель Карміна у Флоренції, фрески «Гріхопадіння» і «Вигнання з раю» )

Філіппо Брунеллескі Купол собору Санта Марія дель Фйори Філіппо Брунеллескі Купол собору Санта Марія дель Фйори

Донателло Пам'ятник Гаттамелати Давид Донателло Пам'ятник Гаттамелати Давид

Мазаччо Діва Марія та новонароджений із св. Анною Вигнання з Раю Чудо зі стариком Мазаччо Діва Марія та новонароджений із св. Анною Вигнання з Раю Чудо зі стариком (збір данини)

Високе Відродження (чінвеченто) – ХV – 40 -ві рр. ХVІст. Сандро Ботічеллі (1445 -1510) Високе Відродження (чінвеченто) – ХV – 40 -ві рр. ХVІст. Сандро Ботічеллі (1445 -1510) – художник “Весна”, “Народження Венери” Леонардо да Вінчі (1452— 1519) – художник фреска «Тайна вечеря» , “Джоконда”, Мадоннна Бенуа, Мадонна на скелях Рафаель Санті (1483— 1520) – художник, архітектор Сикстинська мадонна, Мадонна на зелені, “Афінська школа” Мікеланджело Буонарроті (1475— 1564) – художник, скульптор, архітектор статуя «Давид» , розписи Сикстинської капели

Сандро Ботічеллі Народження Венери Весна Портрет молодої жінки Сандро Ботічеллі Народження Венери Весна Портрет молодої жінки

Сандро Ботічеллі Венера і Марс Благовіщення Покинута Мінерва і Кентавр. Поклоніння волхвів Сандро Ботічеллі Венера і Марс Благовіщення Покинута Мінерва і Кентавр. Поклоніння волхвів

Леонардо да Вінчі Мадонна на скелях Джоконда Леонардо да Вінчі Мадонна на скелях Джоконда

Леонардо да Вінчі Таємна вечеря Мадонна Літта Мадонна Бенуа Леонардо да Вінчі Таємна вечеря Мадонна Літта Мадонна Бенуа

Рафаель Санті, автопортрет Сикстинська Мадонна Рафаель Санті, автопортрет Сикстинська Мадонна

Мадонна Доні Давид Мадонна Доні Давид

Рафаель Санті Рафаель Санті

Рафаель Санті Автопортрет (збоку у білому береті художник Содома або котрийсь із вчителів Рафаеля Рафаель Санті Автопортрет (збоку у білому береті художник Содома або котрийсь із вчителів Рафаеля — Тімотео Віті чи П'єтро Перуджино) Епікур Діоген Арістотель Платон Піфагор Геракліт

Мікеланджело Буонарроті Створення Адама Стеля Сикстинської капели Мікеланджело Буонарроті Створення Адама Стеля Сикстинської капели

Барви Венеції u Джорджоне да Кастельфранко (1477 -1510) u Джентіле Белліні (1429 -1507) u Барви Венеції u Джорджоне да Кастельфранко (1477 -1510) u Джентіле Белліні (1429 -1507) u Джованні Белліні (1430 -1516) u Паоло Веронезе (1528 -1588) u Янко Тінторетто (1518 -1594) u Тіціан Вечелліо (1490 -1676)

Тіціан Вечелліо Мадонна з немовлям «Не торкайся мене» Христос і Марія Магдалина) папа Павло Тіціан Вечелліо Мадонна з немовлям «Не торкайся мене» Христос і Марія Магдалина) папа Павло III з кардиналом Алессандро Фарнезе та князем Оттавіо Фарнезе. Соломія з відрубаною головою Хрестителя

Північне Відродження v Нідерланди - Ієронім Босх (“Сад втіх”, “Корабель дурнів”, “Пекло”); Пітер Брейгель Північне Відродження v Нідерланди - Ієронім Босх (“Сад втіх”, “Корабель дурнів”, “Пекло”); Пітер Брейгель (“Сліпі”, “Селянський танок”, “Селянське весілля”, “Ігри дітей”) v Німеччина – Альбрехт Дюрер (“Адам”, “Чотири апостоли”, “Меланхолія”, “Автопортрет”)

Ієронім Босх Фламандські прислів'я Корабель дураків Ігри дітей Сліпі Ієронім Босх Фламандські прислів'я Корабель дураків Ігри дітей Сліпі

Альбрехт Дюрер Автопортрет Адам Єва Альбрехт Дюрер Автопортрет Адам Єва

Північне Відродження v Франція - плеяда талановитих митців: Марміон, Коломбо, Гужон, Сурдо v Іспанія Північне Відродження v Франція - плеяда талановитих митців: Марміон, Коломбо, Гужон, Сурдо v Іспанія – Доменіко Теотокопулі (Ель Греко) (“Похована графа Органа”, “Непорочне зачаття”)