ЕКСКУРСІЯ ПОЛТАВОЮ Виконали учениці групи І-11 Матіюк Дарина, Свириденко Анастасія, Спориш Анастасія
Полтавський краєзнавчий музей
На думку багатьох істориків, краєзнавців, етнографів України, полтавський краєзнавчий музей є одним з кращих на Україні. Він був відкритий в 1891 році по ініціативі видатного вченого, професора Василя Васильовича Докучаєва.
Будівля музею - архітектурний пам'ятник побудовано в 1908 році за проектом архітектора Олександра Ширшова, художників Василя Кричевського та Сергія Васильківського.
БІЛА АЛЬТАНКА
Біла альтанка споруджена вперше в 1909 році на честь 200 -ліття Полтавської битви. Це один з найвідоміших символів міста.
Такий "підковоподібний" зовнішній вигляд альтанки обумовлений, згідно з легендою, тим, що саме на соборному майдані відбулась зустріч ремісників-полтавців з російським царем Петром І, і місцевий коваль тут майстерно підкував царського коня, що втратив підкову під час полтавського бою.
Свято-Успенський кафедральний собор
Православний храм, кафедральний собор, визначна пам'ятка козацького бароко 2 -ї половини XVIII століття. На місці сучасного Свято-Успенського собору, старої Полтави, існувала дерев'яна Успенська церква. Останні свідчення її існування записані ще в 1695 році.
В 1748 році, з ініціативи козацької старшини та громади міста прийняли рішення про спорудження кам'яного храму і 8 листопада 1748 року уклала договір з відомим на той час архітектором з Нової Сербії Стефаном Стабанським.
Будинок Дворянського і Селянського банку
У 1909 році було створене Полтавське відділення Російського поземельного банку. Очолювалося управляючим. Видавало селянам позики під заклад земельних наділів для придбання землі.
ПАМ'ЯТНИК ГАЛУШЦІ
Пам'ятний знак полтавській галушці являє собою величезний полумисок з 17 -ма бетонними галушками та глибокою, як черпак, ложкою на постаменті у вигляді дерев'яної стільниці, перевитої традиційним українським рушником. Цей оригінальний витвір символізує достаток і добробут родини.
Пам'ятник Тарасу Шевченку в Полтаві
На формах пам'ятника позначився вплив художніх принципів конструктивізму. Так, п'єдестал подано як асиметричне нагромадження площин і обсягів, з яких ніби постає фігура поета. Суворий лаконізм, узагальнені форми пам'ятника створюють образ борця за волю і соціальну справедливість українського народу.
ДЯКУЄМО ЗА УВАГУ!