39a1f20545a9c1e3414b2e604e987202.ppt
- Количество слайдов: 44
Дидактичне забезпечення викладання предмету “ Сходинки до інформатики. 2 клас ” Хмари зі слів Мироненко І. В. Новогродівська ЗОШ I – III ступенів № 10 Донецької області
План роботи • Поняття «хмара зі слів» • Платформи для створення хмар • Алгоритм роботи на сервісах Wordle та Tagxedo • Дидактичне забезпечення викладання предмету «Сходинки до інформатики. 2 клас. Хмари зі слів» • Практична робота. Робота з сервісом для генерації хмари слів.
Хмара зі слів Візуальне уявлення ключових слів тексту
Аргументи • Кольорова хмара з слів приковує погляд до об'єкта, і змушує учня зосередиться на матеріалі. • Хмара містить в собі, як візуальну інформацію (наприклад, форма хмари), так і смислове навантаження сам текст. • Хмара слів краще запам'ятовується, а також зрозуміла для кожного. • При такій подачі учням можна донести більше інформації, при цьому кожен з них зможе почерпнути щось важливе для себе.
Для чого • представити інформацію по темі; • створити анонс прочитаної книги або повторити вивчене; • виділити основні моменти подій, відкриттів та інше; • зробити листівку; • візуалізувати критерії оцінювання чого-небудь; • цікаво представити результати опитування або обговорення; • зробити урок більш цікавим…
Платформи для створення хмар зі слів
Tagul http: //tagul. com Автоматичний веб-сервіс, що дозволяє створити хмару слів з тексту, взятого з зазначеного URL (адреси веб-сторінки) або введеного (скопійованого) користувачем.
Word It Out http: //worditout. com Створює хмару з тексту, який вводить (копіює) користувач.
Imagechef http: //www. imagechef. com/ic/word_mosaic Мозаїка з слів або символів
Wordle http: //www. wordle. net Сервіс автоматично генерує хмару з слів введеного тексту
Tagxedo http: //www. tagxedo. com/app Сервіс дозволяє генерувати як статичну картинку потрібного розміру хмари, так і коди для вставки в блог, сайт, конспект самої інтерактивної хмари.
Алгоритм роботи на сервісі Wordle
Крок 1. Переходимо на сторінку сервісу Wordle http: //www. wordle. net
Додатковий генератор Створити хмару Зразки робіт
Крок 2. Визначаємо джерело для нашої хмари слів. 1. Ваш текст, який потрібно внести в першу графу форми. 2. Блог або сайт. Необхідно вказати посилання на будь-який сайт, який містить текстову інформацію, з якої сформується вордклауд. Вводимо необхідний текст або вказуємо джерело і натискаємо на кнопку GO (Можливо потрібна установка Java для Windows (FREE)).
Ваш текст Посилання на сайт, стрічку RSS
Крок 3 1. Пункт "Edit" може скасовувати або застосовувати зміни, стандартні дії. 2. Пункт "Language" відповідає за обробку мови тексту. 3. Пункт "Font" змінює шрифт тексту. Для кирилиці жирним виділені шрифти, які підходять для обробки. 4. Пункт "Layout" служить для налаштування відображення хмари слів, регулює розташування і спосіб виведення слів на екран. 5. Пункт "Color" відповідає за розмальовку слів в хмарі. Через кнопку Randomise зовнішній вигляд нашої хмари випадковим чином підбирається самим сервісом. Надаємо хмарі бажаний вид.
Крок 4 Хмара готова! Тепер хмару можна відкрити в новому вікні (при цьому можна зробити скріншот і зберегти хмару на жорсткому диску як картинку), можна роздрукувати (Print) або зберегти в публічній галереї (Save to Gallery, при цьому буде згенеровано код для вставки хмари в блог або на сайт).
Друк Випадкова генерація У публічну галерею
Алгоритм роботи на сервісі Tagxedo
Крок 1. Переходимо на сторінку сервісу Tagxedo http: //www. tagxedo. com/app.
Створити
Крок 2 Створити хмару (завантаження)
Крок 3 Вводимо слова (бажано в стовпчик) Натискаємо для генерації
Крок 4 Відформатувати хмару Зберегти, поділитися Колір Тема Шрифт Орієнтація Макет Всі зміни Форма хмари
Крок 5 Зберегти (на робочий стіл…)
• Веб-ресурсом (URL-адресою) Веб ресурс Представити URL-адреса
• Роздрукувати
• Як мініатюру
Дидактичне забезпечення викладання предмету «Сходинки до інформатики. 2 клас. Хмари зі слів»
Комп’ютери та їх застосування. (3 год. ) Сучасні комп’ютери та їх застосування. Правила поведінки і безпеки життєдіяльності в комп'ютерному класі.
Основні складові комп’ютера. Початкові навички роботи з комп’ютером. (9 год. )
Поняття про повідомлення, інформацію та інформаційні процеси. (5 год. )
• Алгоритми і виконавці. (4 год. )
Об’єкти. Графічний редактор. (8 год. )
Комп’ютерна підтримка вивчення навчальних предметів. (4 год. )
Практична робота «СТВОРЕННЯ ТА ЗБЕРІГАННЯ ХМАР ЗІ СЛІВ. ПІДГОТОВКА РОЗДАТКОВОГО МАТЕРІАЛУ»
Источники изображений http: //www. grafamania. net/uploads/posts/200 8 -08/1219611582_7. jpg http: //readweb. org/uploads/posts/201006/1277825505_acer-aspire-one-15514. jpg
Автор данного шаблона: Ермолаева Ирина Алексеевна учитель информатики и математики МОУ «Павловская сош» с. Павловск Алтайский край
39a1f20545a9c1e3414b2e604e987202.ppt