Скачать презентацию Auto CAD Лекція 4 1 2 3 4 Скачать презентацию Auto CAD Лекція 4 1 2 3 4

Lec4_AutoCAD.ppt

  • Количество слайдов: 26

Auto. CAD Лекція 4 1. 2. 3. 4. 5. Площини побудови і система координат. Auto. CAD Лекція 4 1. 2. 3. 4. 5. Площини побудови і система координат. Координати в тривимірному просторі. Побудова тривимірних об’єктів у програмі Auto. Cad Візуалізація тривимірних об’єктів. Встановлення напрямку зору

1. Площини побудови і системи координат Налагодження користувацької системи координат View | Display | 1. Площини побудови і системи координат Налагодження користувацької системи координат View | Display | UCS Icon | Properties Стиль 2 D Стиль 3 D

2. Координати в тривимірному просторі Абсолютні прямокутні координати: . . . point: 3, 7, 2. Координати в тривимірному просторі Абсолютні прямокутні координати: . . . point: 3, 7, 10 Абсолютні циліндричні координати: . . . point: 10<45, 4 Абсолютні сферичні координати: . . . point: 10<45<15 Відносні прямокутні координати: . . . point: @3, 7, 10 Відносні циліндричні координати: . . . point: @10<45, 4 Відносні сферичні координати: . . . point: @10<45<15

3. Формування тривимірних об’єктів Типи тривимірних моделей: Каркасні – скелетний опис тривимірного зображення Поверхневі 3. Формування тривимірних об’єктів Типи тривимірних моделей: Каркасні – скелетний опис тривимірного зображення Поверхневі – описуються не лише ребра тривимірного об’єкта але і його грані Твердотілі

Побудова тривимірних тіл Draw-Solids – Box Sphere… Побудова тривимірних тіл Draw-Solids – Box Sphere…

 Extrude (Видавити) – дозволяє створювати твердотілі об’єкти шляхом видавлювання двовимірних примітивів Extrude (Видавити) – дозволяє створювати твердотілі об’єкти шляхом видавлювання двовимірних примітивів

 Revolve (Обертати) – формування твердотілих об’єктів за допомогою обертання існуючих двомірних об’єктів на Revolve (Обертати) – формування твердотілих об’єктів за допомогою обертання існуючих двомірних об’єктів на заданий кут навколо осі X або Y існуючої ПСК

Складне тіло Тіла складної форми можна побудувати, використовуючи операції віднімання, об’єднання і перетинання все Складне тіло Тіла складної форми можна побудувати, використовуючи операції віднімання, об’єднання і перетинання все побудованих тіл. Union (об’єднання) – створює складний об’єкт, який займає сумарний об’єм усіх його складових; Subtract (віднімання) – видаляються з множини тіл ті частини об’єму, які також належать іншій множині; Intersect (перетинання) – будується складне тіло, яке займає об’єм, спільний для двох або більше тіл, які перетинаються. Частини, що не перетинаються – видаляються.

Викликаються ці команди з меню: Modify – Solids Editing Команда Union. До виконання команди: Викликаються ці команди з меню: Modify – Solids Editing Команда Union. До виконання команди:

Після виконання команди Union: Після виконання команди Union:

Subtract Intersect Subtract Intersect

Редагування 3 d тіл Modify>Solid Editing> IMPRINT, клеймування Color edges (перефарбовування ребер) Copy edges Редагування 3 d тіл Modify>Solid Editing> IMPRINT, клеймування Color edges (перефарбовування ребер) Copy edges (копії ребер) Move faces (перенос граней) Offset faces (зміщення граней) Delete faces (видалення граней) Rotate faces

 Taper faces (зведення граней на конус) Color faces (перефарбовування граней) Copy faces (копіювання Taper faces (зведення граней на конус) Color faces (перефарбовування граней) Copy faces (копіювання граней) Separate (розділення) Shell (оболонка)

Створення фасок та зкруглень, розрізів і перетинів Modify – Chamfer - фаски Modify – Створення фасок та зкруглень, розрізів і перетинів Modify – Chamfer - фаски Modify – fillet – зкруглення Draw – Silids – Section – перетин Draw – Silids – Slice - розріз

4. Візуалізація тривимірних моделей 1. Пригнічення скритих ліній і розфарбовування. Для покращення візуалізації моделей 4. Візуалізація тривимірних моделей 1. Пригнічення скритих ліній і розфарбовування. Для покращення візуалізації моделей використовують наступні команди: Hide (скрити) – пригнічує скриті лінії на тривимірному зображенні; Shade (розфарбовування) – будує розфарбоване зображення моделі; Render (тонування) – створює реалістичне зображення моделі в тривимірному просторі.

Виклик команд: Виклик команд:

Hide (скрити) Render (тонування) Shade (розфарбовування) Hide (скрити) Render (тонування) Shade (розфарбовування)

Типи тонування Render – спрощене Photo. Real – фотореалістичне Photo Raytrace трасировка променя. Типи тонування Render – спрощене Photo. Real – фотореалістичне Photo Raytrace трасировка променя.

 Спрощене Фотореалістичне Тонування методом тросіровки променів Спрощене Фотореалістичне Тонування методом тросіровки променів

Матеріали Тонування із застосуванням матеріалів Матеріали Тонування із застосуванням матеріалів

Фон Команда BACKGROUND (ФОН) панелі інструментів Render ( Тонування) Фон Команда BACKGROUND (ФОН) панелі інструментів Render ( Тонування)

Встановлення нового виду в просторі моделі можна здійснити за допомогою команд: Viewpoint – дозволяє Встановлення нового виду в просторі моделі можна здійснити за допомогою команд: Viewpoint – дозволяє вводити з командної строки точку зору або кут повороту виду; DDVpoint – відображає діалогове вікно Viewpoint Presets Plan – відображає вид в плані світової системи координат Dview – визначає паралельну проекцію або перспективні види 3 DOrbit - інтерактивне відображення видів

5. Встановлення напрямку зору View – 3 D Views - Viewpoint або View – 5. Встановлення напрямку зору View – 3 D Views - Viewpoint або View – 3 D Views – Viewpoint Presets

Динамічне обертання тривимірної моделі View – 3 D Orbita Динамічне обертання тривимірної моделі View – 3 D Orbita