Скачать презентацию Архітектура класицизму 17 сторіччя перша половина 19 Скачать презентацию Архітектура класицизму 17 сторіччя перша половина 19

Ist_arkh__5___19_st.pptx

  • Количество слайдов: 47

Архітектура класицизму 17 сторіччя … перша половина 19 сторіччя Повернення до використання художніх принципів Архітектура класицизму 17 сторіччя … перша половина 19 сторіччя Повернення до використання художніх принципів і форм античної архітектури: - чіткість і логічність планування, - строгість симетрично-осьових композицій, - стриманий декор оздоблення, - використання давньогрецьких і давньоримських ордерів, - гармонія з природою - інтернаціональність - однаковість в усіх регіонах світу, відсутність національних рис Новий тип пейзажних парків, в яких наявне органічне поєднання будівель з елементами природи; такі парки називають англійським, їх композиція нагадує природний пейзаж.

Палац королеви Англії у Грінвічі (1616… 1635 рр. ), арх. І. Джонс Палац королеви Англії у Грінвічі (1616… 1635 рр. ), арх. І. Джонс

Ансамбль військово-морського госпіталю в Грінвічі (1698… 1729 рр. ), арх. Крістофер Рен Ансамбль військово-морського госпіталю в Грінвічі (1698… 1729 рр. ), арх. Крістофер Рен

Площа Злагоди в Парижі (1699… 1782 рр. ), арх. Анж-Жак Габріель Площа Злагоди в Парижі (1699… 1782 рр. ), арх. Анж-Жак Габріель

Париж. Бурбонський палац (парламент Франції) арх. Джардіні 1728 р Париж. Бурбонський палац (парламент Франції) арх. Джардіні 1728 р

Париж Пантеон – місце поховання великих французів арх. Ж. Суффло 1789 р Париж Пантеон – місце поховання великих французів арх. Ж. Суффло 1789 р

Париж. Церква Мадлен (Св. Маргарити) арх. Віньон 1814 р Париж. Церква Мадлен (Св. Маргарити) арх. Віньон 1814 р

Париж. Тріумфальна арка на площі Зірки арх. Шальгрен 1836 р. – класицизм першої половини Париж. Тріумфальна арка на площі Зірки арх. Шальгрен 1836 р. – класицизм першої половини 19 ст. – Ампір використовується в ліпленні і скульптурах військова символіка

С. Петербург. Будівля Генерального штабу (1819… 1829 рр. ), арх. К. І. Россі - С. Петербург. Будівля Генерального штабу (1819… 1829 рр. ), арх. К. І. Россі - ампір

С. Петербург парк у Павловську, арх. Ч. Камерон (1780— 1782 рр. ) С. Петербург парк у Павловську, арх. Ч. Камерон (1780— 1782 рр. )

Москва. Голіцинська лікарня (1796… 1801 рр. ), арх. М. Ф. Казаков Москва. Голіцинська лікарня (1796… 1801 рр. ), арх. М. Ф. Казаков

Вашингтон. Білий дім арх. Д. Хобан 1792 р. Вашингтон. Білий дім арх. Д. Хобан 1792 р.

 Київ. Університет ім. Т. Г. Шевченко арх. В. Беретті 1837… 1843 рр. Київ. Університет ім. Т. Г. Шевченко арх. В. Беретті 1837… 1843 рр.

 м. Батурін. Палац гетьмана Розумовського арх. Чарльз Камерон 1799… 1803 рр. м. Батурін. Палац гетьмана Розумовського арх. Чарльз Камерон 1799… 1803 рр.

м. Качанівка Чернігівської обл. Садиба Тарновських арх. К. Бланк 1770 … 1824 рр. м. Качанівка Чернігівської обл. Садиба Тарновських арх. К. Бланк 1770 … 1824 рр.

Київ. Церква Різдва на Подолі арх. А. Меленський 1802 … 1826 рр. Київ. Церква Різдва на Подолі арх. А. Меленський 1802 … 1826 рр.

м. Умань. Парк “Софієвка” 1824 р. Водограй Змія Кам'яний хаос м. Умань. Парк “Софієвка” 1824 р. Водограй Змія Кам'яний хаос

Архітектура другої половини 19… початку 20 ст. – епоха історичних стилів Класицизм з використанням Архітектура другої половини 19… початку 20 ст. – епоха історичних стилів Класицизм з використанням грецько-римських ордерів вичерпав свої архітектурно-художні можливості, починається використання архітектурних елементів інших часів і народів. У другій половині 19 ст. розвиваються капіталістичні відносини; замовниками стають, окрім держави, багаті люди, що мають різні смаки. На розвиток будівництва у суттєво вплинув розвиток технологій виготовлення нових матеріалів - прокатної сталі, металевих сплавів, залізобетону та листового скла; Нові суспільні умови привели до масового спорудження нових типів промислових і транспортних споруд, багатоповерхових прибуткових житлових будинків, шкіл, лікарень, адміністративних будівель, театрів, виставкових павільйонів, тощо;

Ще у кінці 18 ст. виник стиль, що називають національний романтизм , який передував Ще у кінці 18 ст. виник стиль, що називають національний романтизм , який передував періоду історичних стилів. У другій половині 19 ст. розвиваються історичні стилі з використанням декоративних елементів архітектури різних стилів, епох і народів: - візантійського; - російського; - українського; - готики; - ренесансу; - мавританського та інших У кінці 19 ст. споруджують будівлі в стилі еклектика поєднання в одній споруді архітектурно-декоративних елементів різних історичних стилів і епох.

Національний романтизм. Палац в Царицино під Москвою 1775… 1786 рр. арх. В. І. Баженов, Національний романтизм. Палац в Царицино під Москвою 1775… 1786 рр. арх. В. І. Баженов, 1786… 1797 рр. арх. М. Ф. Казаков

Царицино – великий міст через яр. Царицино – великий міст через яр.

Національний романтизм. Алупка. Воронцовський палац арх. Е. Блор 1828 … 1848 рр. Національний романтизм. Алупка. Воронцовський палац арх. Е. Блор 1828 … 1848 рр.

Алупка. Воронцовський палац арх. Е. Блор 1828 … 1848 рр. Алупка. Воронцовський палац арх. Е. Блор 1828 … 1848 рр.

Псевдоготика. Парламент у Лондоні (1840… 1857 рр. ), арх. Ч. Баррі, О. Ч. Пьюджин. Псевдоготика. Парламент у Лондоні (1840… 1857 рр. ), арх. Ч. Баррі, О. Ч. Пьюджин.

Псевдоросійський. Історичній музей в Москві (1875… 1881 рр. ), арх. В. Й. Шервуд Псевдоросійський. Історичній музей в Москві (1875… 1881 рр. ), арх. В. Й. Шервуд

Псевдовізантійський. Париж храм Серця Христового арх. Аббді 1876 р. Псевдовізантійський. Париж храм Серця Христового арх. Аббді 1876 р.

Псевдовізантійський. Київ Володимирський собор 1889 р. Псевдовізантійський. Київ Володимирський собор 1889 р.

Псевдомавританський. Київ. Караїмська кенаса (храм) арх. В. Городецький 1889 р. (фото початку ХХ ст. Псевдомавританський. Київ. Караїмська кенаса (храм) арх. В. Городецький 1889 р. (фото початку ХХ ст. )

Еклектика. Париж - Гранд Опера арх. Ш. Гарнье 1875 р. Еклектика. Париж - Гранд Опера арх. Ш. Гарнье 1875 р.

Еклектика Оперний театр у Києві (1896… 1901 рр. ), арх. В. А. Шретер Еклектика Оперний театр у Києві (1896… 1901 рр. ), арх. В. А. Шретер

Еклектика. Київ доходний будинок кінця 19 ст. Еклектика. Київ доходний будинок кінця 19 ст.

Нова архітектура другої пол. ХІХ – початку ХХ ст. Розвиток капіталізму - технічна революція Нова архітектура другої пол. ХІХ – початку ХХ ст. Розвиток капіталізму - технічна революція призводить до потреби в нових типах будівель; розроблені і впроваджені в будівництво нові матеріали: - прокатний метал; - залізобетон; - листове скло та інші Виникає новий художній стиль сецесія (модерн), який відкинув художні засади попередніх часів - в будівлях наявні криволінійні форми, відсутня симетрія, віконні і дверні прорізи мають різну конфігурацію; використовуються керамічні та мозаїчні панно, кований метал для створення індивідуального вигляду будівель та їх інтер’єрів і незвичних декоративних ефектів.

Кришталевий палац на виставці в Лондоні (1851 р. ), арх. Джозеф Пекстон. У конструктивному Кришталевий палац на виставці в Лондоні (1851 р. ), арх. Джозеф Пекстон. У конструктивному рішенні використаний принцип скляних оранжерей. Будівля змонтована із типових засклених металевих панелей за 4 місяці – перший зразок використання збірних конструкцій

Ейфелева вежа (1889 р. ), інж. Гюстав Ейфель – символ Парижу Висота вежі близько Ейфелева вежа (1889 р. ), інж. Гюстав Ейфель – символ Парижу Висота вежі близько 310 м

Ейфелева вежа (1889 р. ), інж. Гюстав Ейфель спирається на опори із гідравлічними пристроями Ейфелева вежа (1889 р. ), інж. Гюстав Ейфель спирається на опори із гідравлічними пристроями для забезпечення вертикальності споруди

Радіовежа на вул. Шаболівка в Москві, (1920… 22 рр. ) інж. В. Г. Шухов Радіовежа на вул. Шаболівка в Москві, (1920… 22 рр. ) інж. В. Г. Шухов – сітчаста оболонка з формою гіперболоїда висотою 148 м

Дебаркадер Київського вокзалу інж. В. Г. Шухов довжина 321 м, перекритий тришарнірними арочними фермами Дебаркадер Київського вокзалу інж. В. Г. Шухов довжина 321 м, перекритий тришарнірними арочними фермами прогоном 48 м, висотою 28 м

Сецессія (модерн) Будівля виставкової зали мистецького об'єднання Сецессіон у Відні (1898 р. ), арх. Сецессія (модерн) Будівля виставкової зали мистецького об'єднання Сецессіон у Відні (1898 р. ), арх. Йозеф Ольбрих.

Сецесія (модерн) Житловий будинок у Барселоні (1905… 1910 рр. ), арх. А. Гауді Сецесія (модерн) Житловий будинок у Барселоні (1905… 1910 рр. ), арх. А. Гауді

Сецесія (модерн) Москва. Будинок Рябушинського (1902 р. ), арх. Ф. О. Шехтель Сецесія (модерн) Москва. Будинок Рябушинського (1902 р. ), арх. Ф. О. Шехтель

Боковий фасад будинку Рябушинського в Москві (1902 р. ), арх. Ф. О. Шехтель Боковий фасад будинку Рябушинського в Москві (1902 р. ), арх. Ф. О. Шехтель

Будинок Рябушинського сходи арх. Ф. О. Шехтель (1900… 1902 рр. ), Будинок Рябушинського сходи арх. Ф. О. Шехтель (1900… 1902 рр. ),

Собор Святої Родини в Барселоні Будівництво з 1884 р. до нашогог часу), арх Антоніо Собор Святої Родини в Барселоні Будівництво з 1884 р. до нашогог часу), арх Антоніо Гауді

Собор Святої Родини в Барселоні Собор Святої Родини в Барселоні

Сецесія Київ. Будинок зі звірями (1903 р. ) арх. В. В. Городецький Сецесія Київ. Будинок зі звірями (1903 р. ) арх. В. В. Городецький

Сецесія з елементами конструктивізму Киів. Бесарабський ринок (1910… 1912 рр. ), арх. Г. Ю. Сецесія з елементами конструктивізму Киів. Бесарабський ринок (1910… 1912 рр. ), арх. Г. Ю. Гай