Вступ у теологію Сучасний період з 1700 р

Скачать презентацию Вступ у теологію Сучасний період з 1700 р Скачать презентацию Вступ у теологію Сучасний період з 1700 р

suchasniy_perіod_v_teologії.ppt

  • Размер: 363.5 Кб
  • Автор: Ваня Ваня
  • Количество слайдов: 16

Описание презентации Вступ у теологію Сучасний період з 1700 р по слайдам

Вступ у теологію Сучасний період з 1700 р по теперішній час.  Підготували: Концемал Мирослав, МікулаВступ у теологію Сучасний період з 1700 р по теперішній час. Підготували: Концемал Мирослав, Мікула Владислав, Поп Михайло, Пузанков Ростислав.

Сучасний період Сучасний період

Просвітлення •  вільне і конструктивне використання людського розуму в спробах розвіяти старі міфи які сковувалиПросвітлення • вільне і конструктивне використання людського розуму в спробах розвіяти старі міфи які сковували людей і суспільство у минулому. • Просвітництво поклало початок періоду значної невпевненості в долі християнства в Західній Європі і Північній Америці. Якщо реформація 16 ст поставила перед Церквою своїх зовнішніх форм та способу вираження своїх вірувань то епоха Просвітлення породила загрозу інтелектуальним основам самого християнства

Просвітлення і Протестантизм 1)1) Відносна слабкість протестантських церковних інститутів. 2)2)  Природа самого протестантизму. 3)3) Просвітлення і Протестантизм 1)1) Відносна слабкість протестантських церковних інститутів. 2)2) Природа самого протестантизму. 3)3) Зв’язок протестантизму з університетами 4)4) Просвітлення в інших частинах Європи.

  Критика християнського богослів’я з боку мислитилів Просвітлення: 1) Можливість чудес. 2) Поняття відкриття 3) Критика християнського богослів’я з боку мислитилів Просвітлення: 1) Можливість чудес. 2) Поняття відкриття 3) Доктрина про перворідний гріх. 4) Проблема зла 5) Статус та пояснення Писання 6) Особистість та значення Ісуса Христа.

Романтизм •  Останнє десятиліття 18 ст. - недовіра до сухості раціоналізму.  Раціоналізм почав рахуватисяРомантизм • Останнє десятиліття 18 ст. — недовіра до сухості раціоналізму. Раціоналізм почав рахуватися емпірично і емоційно збитковим, наздатним задовільнити людські потреби, які традиційно задовільнялися християнською вірою. ; • Романтизм базувався на людській уяві , яка була в силах визнавати глибокий сенс таємничості , яка виникає із розуміння нездатності людського розуму осягнути навіть фізичний світ не говорячи вже про духовні речі;

Марксизм • Фундаментальне значення-поняття матеріалізму ; ;  • Релігія- прямий наслідок слідуванню соціально-економічних умов Марксизм • Фундаментальне значення-поняття матеріалізму ; ; • Релігія- прямий наслідок слідуванню соціально-економічних умов

Либеральний протестантизм • Класичний ліберальний протестантизм виник в Германії в середині 19 ст. в атмосфері зростаючогоЛиберальний протестантизм • Класичний ліберальний протестантизм виник в Германії в середині 19 ст. в атмосфері зростаючого усвідомлення того що християнська віра і богослів’я потребують переосмислення у контексті сучасних знань. • Релігія і культура практично тотожні; • Рух представляв необмежений оптимізм в питаннях людських здібностей та можливостей;

Модернізм • Позитивне відношення до радикальної біблійної критики і ставлення акценту на моральних а не богословськихМодернізм • Позитивне відношення до радикальної біблійної критики і ставлення акценту на моральних а не богословських аспектах віри;

Неоортодоксія • Необхідність серйозного відношення до самовідкриття Божого в Ісусі Христі через Святе Писання;  •Неоортодоксія • Необхідність серйозного відношення до самовідкриття Божого в Ісусі Христі через Святе Писання; • Діалектичний зв’язок між Богом та людством ; • Богослів’я – відгук на Слово Боже, а не на людські запитання;

Фемінізм • Глобальний рух спрямований на емансипацію жінок;  • Конфлікт із християнством та іншими релігіямиФемінізм • Глобальний рух спрямований на емансипацію жінок; • Конфлікт із християнством та іншими релігіями через думку про те що із жінками поводяться як з людьми другого сорту;

Постмодернізм • Схильність до релятивізму або плюралізму в питаннях істини;  • Застосування критичних історичних методівПостмодернізм • Схильність до релятивізму або плюралізму в питаннях істини; • Застосування критичних історичних методів пояснення Біблії; • Вороже відношення до систематизації або будь-яких претензій на дослідження змісту.

Богословие освобождения • Орієнтування на бідних та пригнічених;  • Критичний підхід до практики;  •Богословие освобождения • Орієнтування на бідних та пригнічених; • Критичний підхід до практики; • Святе Писання читається як повість про звільнення;

Чорне богослів’я • Чорне богослів’я-богослів’я звільнення темношкірого населення; Чорне богослів’я • Чорне богослів’я-богослів’я звільнення темношкірого населення;

Постлібералізм • Богословські принципи побудовані на релігійних традиціях, де цінності орієнтовані на внутрішнє життя людини ;Постлібералізм • Богословські принципи побудовані на релігійних традиціях, де цінності орієнтовані на внутрішнє життя людини ; • Антифундаментальність ; ; • Богослів’я-описова дисципліна, яка займається дослідженням нормативних основ християнської традиції, які передаються через біблійну повість про Ісуса Христа.

Евангелізм • Авторитет і достатність Святого Писання;  • Унікальність викуплення через смерть Христа на хрестіЕвангелізм • Авторитет і достатність Святого Писання; • Унікальність викуплення через смерть Христа на хресті • Необхідність особистого навернення • Необхідність доречності та актуальності евангелізації. • Трансденомінаційний рух. Він не обмежується якимось одним віровченням і не являється сам по собі самостійним віровченням. • Екуменічний рух.