Тарихи таным (интеллектуалдық ойын)
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Тарихи тұлға. . . (1894 -1938) – мемлекет қайраткері. Ұжымдастыру жылдары отырықшылдандыру саясатына қарсы шыққан қазақ қайраткерлерінің бірі. КСРО Бүкілодақтық Атқару комитетінің сессиясында бұл саясаттың қазақтарға тигізер үлкен зардабын айтып, қарсы шыққан. Осы туралы И. В. Сталинге хат жазған.
ТҰРАР РЫСҚҰЛОВ
ТАРИХИ ТЕРМИН КОНФИСКАЦИЯ
ТАРИХИ ТЕРМИН КОНФИСКАЦИЯ (ТӘРКІЛЕУ) – МҮЛІКТІ МӘЖБҮРЛІ, ҚАЙТАРЫМСЫЗ ТҮГЕЛ НЕМЕСЕ БЕЛГІЛІ БІР БӨЛІГІН МЕМЛЕКЕТ МЕНШІГІНЕ АЛУ.
ТАРИХИ ДАТА 1928 ЖЫЛ 4 НАУРЫЗ
ТАРИХИ ДАТА 1928 ЖЫЛ 4 НАУРЫЗ ҚАЗАҚСТАН ҮКІМЕТІ «ҚАЗАҚ АКСР-ДЕ ЖЕРГЕ ОРНАЛАСТЫРУ ТӘРТІБІ ЖӘНЕ ЖЕРДІ ПАЙДАЛАНУДЫ РЕТКЕ КЕЛТІРУ ТУРАЛЫ» АРНАЙЫ ҚАУЛЫ КАБЫЛДАДЫ.
ТАРИХИ ТҰЛҒА. . . - саяси жау, Қазақстан өлкелік партия коммитетінің 1 -хатшысы (1925 – 33). Қазақстанға келісімен “қазақ ауылы үшін Кіші Қазан” ұранын көтерді. Елді жаппай отырықшыландыру салдарынан қарапайым халық көп зардап шекті
ФИЛИПП ИСАЕВИЧ ГОЛОЩЕКИН
ТАРИХИ ДАТА 1927 ЖЫЛ ЖЕЛТОҚСАН
ТАРИХИ ДАТА 1927 ЖЫЛ ЖЕЛТОҚСАН БҚП(Б) XV СЪЕЗІ БОЛДЫ. ОЛ ҰЖЫМДАСТЫРУҒА БАҒЫТ АЛҒАН СЪЕЗД РЕТІНДЕ ТАРИХҚА ЕНДІ. СЪЕЗД 1932 ЖЫЛҒА ДЕЙІНГІ ҚЫСҚА МЕРЗІМДЕ ЖЕКЕ ШАРУА ҚОЖАЛЫҚТАРДАН ҰЖЫМДЫҚ ШАРУАШЫЛЫҚ (КОЛХОЗ) ЖҮЙЕСІНЕ КӨШУ ТУРАЛЫ ШЕШІМ ҚАБЫЛДАДЫ.
ТАРИХИ ТЕРМИН РЕКВИЗИЦИЯ
ТАРИХИ ТЕРМИН РЕКВИЗИЦИЯ — АЗАМАТТЫҢ НЕ ҰЙЫМНЫҢ МЕНШІГІНДЕГІ МҮЛІКТІ ОЛАРДЫҢ ЫҚТИЯРЫНСЫЗ ҚҰНЫН ТӨЛЕЙ ОТЫРЫП МЕМЛЕКЕТТІҢ МЕНШІКТЕНУІ.
ТАРИХИ ТҰЛҒА. . (1900 -1933) — КЕҢЕСТІК МЕМЛЕКЕТ, САЯСИ, МӘДЕНИЕТ ҚАЙРАТКЕРІ. ОНЫҢ ҚАЙРАТКЕРЛІК, АЗАМАТТЫҚ БОЛМЫСЫ ТАНЫЛҒАН КЕЗЕҢ 1925 -1927 ЖЫЛДАР ЕДІ. БҰЛ КЕЗДЕ ОЛ РЕСПУБЛИКА ХАЛЫҚ АҒАРТУ КОМИССАРЫ, ӘРІ ӨЛКЕЛІК ПАРТИЯ КОМИТЕТІНІҢ БЮРО МҮШЕСІ БОЛДЫ. БҰЛ КЕЗЕҢ СОНЫМЕН БІРГЕ Ф. И. ГОЛОЩКИННІҢ ҚАЗАҚСТАН ӨЛКЕЛІК ПАРТИЯ КОМИТЕТІН БАСҚАРУ КЕЗІМЕН ДӘЛМЕ ДӘЛ КЕЛЕДІ. ……. МЕН Ф. ГОЛОЩЕКИННІҢ АРАСЫНДАҒЫ КЕЛІСПЕУШІЛІК, ҚАҚТЫҒЫСТЫ ТАРИХШЫЛАР ТӨРТ ТҮРЛІ МӘСЕЛЕДЕН САБАҚТАП ЖҮР. ОЛАР БІРІНШІДЕН, МЕКЕМЕЛЕРДЕГІ ІС ҚАҒАЗДАРЫН ҚАЗАҚЫЛАНДЫРУ, ЕКІНШІДЕН, ҚАЗАҚТЫҢ ОҚЫҒАН, КӨЗІ АШЫҚ ЗИЯЛЫ ҚАУЫМЫНА ДЕГЕН КӨЗҚАРАС, ҮШІНШІДЕН, БАЙЛАР МЕН ОРТАШАЛАРҒА ДЕГЕН КӨЗҚАРАС, ТӨРТІНШІДЕН, ӨНЕРКӘСІПТІ ДАМЫТУ.
СМАҒҰЛ СӘДУАҚАСОВ
ТАРИХИ ДАТА 1932 ЖЫЛ 4 ШІЛДЕ
ТАРИХИ ДАТА 1932 ЖЫЛ 4 ШІЛДЕ БЕСЕУДІҢ ХАТЫ — ҚАЗАҚ ЗИЯЛЫЛАРЫНЫҢ БК(Б)П ҚАЗАҚ ӨЛКЕЛІК КОМИТЕТІНІҢ БІРІНШІ ХАТШЫСЫ Ф. И. ГОЛОЩЕКИНГЕ АРНАЛҒАН ХАТЫ ЖОЛДАНҒАН УАҚЫТ.
ТАРИХИ ТЕРМИН ДЕПОРТАЦИЯ
ТАРИХИ ТЕРМИН ДЕПОРТАЦИЯ - МЕМЛЕКЕТТЕН ТҰЛҒАНЫ МӘЖБҮРЛЕП ШЫҒАРУ. ӘДЕТТЕ ДЕПОРТАЦИЯ БАСҚА БІР МЕМЛЕКЕТКЕ ШЫҒЫП КЕТКЕН ШЕТЕЛ АЗАМАТТАРЫНА НЕМЕСЕ АЗАМАТТЫҒЫ ЖОҚ АДАМДАРҒА ҚАТЫСТЫ ҚОЛДАНЫЛАДЫ.
Сәйкестендіру Шұбартау Ұлы жұт Бесеудің хаты Бойкот Кулак -елеп-ескермеу, шет қақпайлау -1931 -1932 ж. ж. барлық малдың 80%-ы етке өткізілді -ауқатты шаруа -1932 ж. шілдеде қайраткерлер атынан басшылыққа жазылған хат -1930 -1932 ж. ж. аштық
-Семейдегі халық наразылығы -Қарақалпақстандағы 1929 -1931 ж. ж. Тақтакөпір, Сырдариядағы Бостандық қозғалысы 1929 ж. Қыркүйек -Шаруалардың жаппай ұжымдастыру саясатына 1930 ж. Ақпан қарсылығы 1930 ақпан–мамыр -Сырдариядағы Созақ, Ақтөбедегі Ырғыз қозғалысы 1930 ж. Наурыз -Алматыдағы Сарқантта қозғалыс
Тарихи диктант Тарихта «Ұлы жұт» аталған қазақ халқының қасіретті жылдары. . . . сәйкес келеді. Бұл зұлматтың себепкері. . . және оның. . . ұраны болды. Ол бұның барлығын. . . . рұқсатымен жүзеге асырды. Орталық комитет ұжымдастыруды. . . жылға қарай аяқтауды көздеді. Қазақстанның астықты аудандарында колхоз құрылысының негізгі формасы -. . . . болды. Аштықтан, түрлі індеттерден халықтың. . . қырылды.
Ұжымдастыру саясатының ауыртпалығына шыдамаған халық. . . . көрсете бастады. Торғай шаруаларының. . . көтерілісін «Қазақ өлкелік комитеті бандиттік-басмашы қозғалысының көрінісі» деп бағалады. 1931 жылдың көктемінде Абыралы, . . . . , Шұбартау аудандарында көтеріліс жасаған шаруалар түгел дерлік қырылып тасталды. Ұжымдастыру жылдары республика аумағында. . толқулар мен көтерілістер орын алды.
ҚОСЫМША МӘЛІМЕТТЕР “Қазақстандағы ұжымдастыру қазақтардың орасан зор адами трагедиясына айналды”, - деп жазған ағылшын -тарихшысы Роберт Конквест. Геноцид - халықаралық құқық бойынша аса ауыр қылмыс; қандай да бір ұлттық, этникалық, нәсілдік немесе діни топтың өкілдерін түгелдей немесе жекелеп қасақана қырып-жоюды білдіреді. Басқаша айтқанда, ұлттық және діни белгілеріне қарай жою. 1931 - 1933 жыл – Жаппай ашаршылық «ұлы жұт» , «ұлы нәубет» атанды. Ашаршылық осы жылдары тек Қазақстанда емес, Украинада, Еділ бойында, Солтүстік Кавказда да болды. Ол ел жадында аса бір сүйкімсіз «Қужақ» деген лақап атпен жатталып қалған, жұрт аузында әлі сан ғасырлар бойы Қужақ аталып кетеді. (Филипп Исаевич Голощекин). «Асыра сілтеу болмасын – аша тұяқ қалмасын!» (Ф. И. Голощекин)
Назарларыңызға рахмет!!!