Орнамент.pptx
- Количество слайдов: 38
Створення моделі взуття з використанням розробленого орнаменту 1. Створення орнаменту в програмі Corel. DRAW з використанням можливостей клонування об`єктів і груп об`єктів 2. Створення силуету взуття та оздоблення орнаментом 3. Оформлення документації.
1. Створення орнаменту в програмі Corel. DRAW з використанням можливостей клонування об`єктів і груп об`єктів Послідовність виконання роботи • Створення фрагменту орнаменту, що складає ¼ частину всього орнаменту • Об`єднаємо всі створені елементи орнаменту
• Виділити і об`єднати фрагменти в єдину криву • Убрати абрис і зменшити розмір
• В “преобразование” обираємо вкладку масштаб і “отражение” • Спочтку відобразити дзеркально по горизонталі фрагмент орнаменту (наприклад 3 рази)
• Можна відобразити ще 3 рази • Виділяємо все відображене • Робимо відображення за необхідності по вертикалі
• Обєднати всі обєкти в єдину криву • Можна зменшити • Змінити колір “заливки”
• А також змінити колір “абрису” • Розмістимо фонову плашку
• “Упорядочитьпорядок-на задний план страницы»
• Виділити і збільшити об`єкт • Знову виділити і примінити “фонтанная заливка”
• Настройка – золотой градиент
• Убрати “абрис”
• Ми отримали фон у вигляді орнаменту, але для того, щоб змінити елемент необхідно працювати з “формою” з кожним окремим елементом • Копіюємо частину попереднього орнаменту і переходимо на наступну сторі • Оберемо основний обєкт – “правка”- “клонирование”
• Створюємо 2 клонованих обєкти • Змінюємо шаблон – змінюються клони за допомогою кольору
• Змінюючи конфігурацію основного обєкту змінюється конфігурація клону
• Якщо змінюємо клон, то не змінюється вихідний обєкт
• Вихідний елемент орнаменту і створені клони
• Включаємо “привязка к направляющим”
• Відображаємо дзеркально,
• Суміщуємо з основним обєктом • Переміщуємо наступний клон • В подальшому клони можна – “отображать – трансформировать – отражать зеркально – перемещать”
• Вкладка “упорядочить – преобразования положение
• Зеркальное отражение – повторить несколько раз
• Нажати “применить” декілька разів • Аналогічно з нижнім обєктом і відобразити по вертикалі
• Виділяємо нижній ряд • Відобразимо по вертикалі
• Обраємо основний обєкт
• Починаємо його редагувати
• Починаємо видозмінювати витягуючи
• Щоб змінити “заливку” і “абрис” всього орнаменту достатньо зробити у одного опорного обєкта
• Аналогічно можна створювати орнамент по колу
• Відкриваємо “правка – клонирование ” • Вирівняти оба обєкти
• Поверне мо на 60 град відносно центра
Далі будемо повертати необхідну кількість разів
• Змінюємо колі “заливки” – “абрис”
• Змінюються всі інші об`єкти
• Зміними конфігурацію основного обєкту
Орнамент.pptx