Скачать презентацию СКУЛЬПТУРА СТАРОДАВНЬОЇ ГРЕЦІЇ ПЕРІОДИ В МИСТЕЦТВІ СТАРОДАВНЬОЇ Скачать презентацию СКУЛЬПТУРА СТАРОДАВНЬОЇ ГРЕЦІЇ ПЕРІОДИ В МИСТЕЦТВІ СТАРОДАВНЬОЇ

Рикова 11 ш 9 Греция.pptx

  • Количество слайдов: 18

СКУЛЬПТУРА СТАРОДАВНЬОЇ ГРЕЦІЇ СКУЛЬПТУРА СТАРОДАВНЬОЇ ГРЕЦІЇ

ПЕРІОДИ В МИСТЕЦТВІ СТАРОДАВНЬОЇ ГРЕЦІЇ АРХАЇЧНИЙ ПЕРІОД КЛАСИЧНИЙ ПЕРІОД ЕЛЛІНІЗМУ. (VIII-VI ст. ДО Н. ПЕРІОДИ В МИСТЕЦТВІ СТАРОДАВНЬОЇ ГРЕЦІЇ АРХАЇЧНИЙ ПЕРІОД КЛАСИЧНИЙ ПЕРІОД ЕЛЛІНІЗМУ. (VIII-VI ст. ДО Н. Е. ) (V-IV ст. ДО Н. Е. ) (IV-I ст. ДО Н. Е. ) Монархічний лад Скульптура У період архаїчного періоду класицизму статуї елліністичних держав і інший світогляд відрізнялася набувають більшу викликали до життя недосконалістю, різноманітність офіційну, придворну створюючи, як форм. тенденцію мистецтва, що втілилася в правило, портретних і узагальнений образ. алегоричний статуях.

АРХАЇЧНИЙ КЛАСИЧНИЙ ПЕРІОД (VIII-VI ст. ПЕРІОД ДО Н. Е. ) (V-IV ст. ДО Н. АРХАЇЧНИЙ КЛАСИЧНИЙ ПЕРІОД (VIII-VI ст. ПЕРІОД ДО Н. Е. ) (V-IV ст. ДО Н. Е. ) Для періоду характерні створення статуй богів стоячі фігури юнаків і героїв для прикраси (куроси) і фігури дівчат храмів; до цього (кори). додавалися світські образи, наприклад, статуї державних діячів або переможців на знаменитих Олімпійських іграх. ПЕРІОД ЕЛЛІНІЗМУ. (IV-I ст. ДО Н. Е. ) Офіційна, придворна тенденція Мистецтва, що втілилася в портретних і алегоричний статуях.

Найбільш відома мармурова фігура АПОЛЛОНА ІЗ ТІНЕЙ. На устах його грає характерна для того Найбільш відома мармурова фігура АПОЛЛОНА ІЗ ТІНЕЙ. На устах його грає характерна для того часу «архаїчна посмішка» , очі широко розкриті, руки опущені і стиснуті в кулаки.

 «АФІНА Лемнія» , Лемносская Афіна - бронзова статуя богині Афіни, створена знаменитим грецьким «АФІНА Лемнія» , Лемносская Афіна - бронзова статуя богині Афіни, створена знаменитим грецьким скульптором Фідієм в 450 -440 рр. . до н. е. . Не збереглася, відома по копіях.

 «ХЛОПЧИК, виймає скалку» Піфагор Регийский (480450). Розкутістю своїх фігур, що включають як би «ХЛОПЧИК, виймає скалку» Піфагор Регийский (480450). Розкутістю своїх фігур, що включають як би два рухи (вихідне і те, в якому частина фігури виявиться через мить), він могутньо сприяв розвитку реалістичного мистецтва ліплення. Сучасники захоплювалися його знахідками, життєвістю і правдивістю образів. . .

великий грецький скульптор Поліклет (V століття до н. е. ) створив скульптуру юнакасписника (V великий грецький скульптор Поліклет (V століття до н. е. ) створив скульптуру юнакасписника (V ст. до н. е. ), яку називають «Списоносець» або "Канон" - за назвою твори скульптора, де він, розмірковуючи про теорії мистецтва, розглядає закони зображення досконалої людини. Вважається, що міркування художника можна віднести і до його скульптурі.

Великий скульптор Мирон, працював у середині V в в Афінах, створив статую, що зробила Великий скульптор Мирон, працював у середині V в в Афінах, створив статую, що зробила величезний вплив на розвиток образотворчого мистецтва. Це його бронзовий «Дискобол» відомий нам по декількох римських копіях, настільки ушкодженим, що їх сукупність дозволила якось відтворити втрачений образ.

Фідій народився в Афінах і в досконалості опанував мистецтвом бронзового лиття. Фідій відлив скульптурну Фідій народився в Афінах і в досконалості опанував мистецтвом бронзового лиття. Фідій відлив скульптурну групу з 13 фігур для Дельфійського храму Аполлона. Йому належить і дванадцятиметрова статуя Афіни Діви в Парфеноні. Статуя Афіни Парфенос була виконана зі слонової кістки і золота. Така техніка називалася Хризо-елефантинною.

Але справжню славу і найбільшу популярніст ь принесла Фідію колосальна статуя Зевса для храму Але справжню славу і найбільшу популярніст ь принесла Фідію колосальна статуя Зевса для храму в Олімпії.

Традиції мистецтва Скопаса успадкувала одна із найзнаменитіших елліністичних статуй Традиції мистецтва Скопаса успадкувала одна із найзнаменитіших елліністичних статуй "Ника Самофракийская". Статуя богині перемоги була споруджена на острові Самофракия на честь перемоги родосского флоту в 306 р. н. е. Встановлена на п'єдесталі, що нагадує ніс корабля, вона стояла колись, сурмлячи в ріг, на високій кручі на березі моря.

У класичну епоху процвітала афінська школа пластики, то в період еллінізму на передній план У класичну епоху процвітала афінська школа пластики, то в період еллінізму на передній план виходять нові центри скульптурної творчості - ПЕРГАМ, ОЛЕКСАНДРІЯ, РОДОС І Антіохії. Найкраще відомі твори пергамської школи з характерною для неї патетикою і підкресленим драматизмом скульптурних зображень. Так, монументальний фриз пергамского вівтаря, виконаний у дуже високому рельєфі, передає битву олімпійських богів з повсталими проти них синами землі - гігантами.

 «Вмирающий галл » «Вмирающий галл »

 «Галл, що вбиває свою дружину» Зразок патетики і пафосу пергамского мистецтва, мужнього і «Галл, що вбиває свою дружину» Зразок патетики і пафосу пергамского мистецтва, мужнього і прекрасного.

статуя роботи Агесандра «АФРОДІТА Мілоська» (II ст. до н. е. ) статуя роботи Агесандра «АФРОДІТА Мілоська» (II ст. до н. е. )

Норми і установки в грецькому мистецтві змінювалися протягом історії. Мистецтво архаїки було більш прямолінійним, Норми і установки в грецькому мистецтві змінювалися протягом історії. Мистецтво архаїки було більш прямолінійним, в ньому була відсутня повна глибокого змісту недомовленість, яка захоплює людство в періоді грецької класики. В епоху еллінізму, коли людина втратила відчуття стійкості світу, мистецтво втратило свої старі ідеали. У ньому стали відбиватися почуття невпевненості в майбутньому, що панують в громадських течіях того часу.

Об'єднувало всі періоди розвитку грецького суспільства і мистецтва: це, як пише М. Алпатов, Особлива Об'єднувало всі періоди розвитку грецького суспільства і мистецтва: це, як пише М. Алпатов, Особлива пристрасть до пластики, до просторових мистецтвах. Подібне пристрасть пояснити: величезні запаси різноманітного за забарвленням, благородного і ідеального матеріалу - мармуру - представляли широкі можливості для його реалізації.

ВИКОНАЛА: СТУДЕНТКА 11 Ш 9 ГРУПИ СП. 5. 01010201 “Початкова освіта” Рикова Єлизавета ВИКОНАЛА: СТУДЕНТКА 11 Ш 9 ГРУПИ СП. 5. 01010201 “Початкова освіта” Рикова Єлизавета