ОЖА АХМЕТ ЯСАУИ АТЫНДА Ы ХАЛЫ АРАЛЫ Қ

Скачать презентацию ОЖА АХМЕТ ЯСАУИ АТЫНДА Ы ХАЛЫ АРАЛЫ Қ Скачать презентацию ОЖА АХМЕТ ЯСАУИ АТЫНДА Ы ХАЛЫ АРАЛЫ Қ

dәrіgerdің_қoғamdaғy_alatyn_orny__ghәne_ghauapkershіlіgі.ppt

  • Размер: 12.8 Мб
  • Автор: Εвгений Κулагин
  • Количество слайдов: 13

Описание презентации ОЖА АХМЕТ ЯСАУИ АТЫНДА Ы ХАЛЫ АРАЛЫ Қ по слайдам

ОЖА АХМЕТ ЯСАУИ АТЫНДА Ы ХАЛЫ АРАЛЫ Қ Ғ Қ Қ   ОЖА АХМЕТ ЯСАУИ АТЫНДА Ы ХАЛЫ АРАЛЫ Қ Ғ Қ Қ АЗА — Т РІК У Қ Қ ҮАЗА — Т РІК УҚ Қ Ү НИВЕРСИТЕТІ Та ырыбы: қ Д рігерді о амда ы ә ң қ ғ ғ алатын орны ж не жауапкершілігі әалатын орны ж не жауапкершілігіә Орында ан: Асан Муслима ғ абылда ан: Жолдас Клара Қ ғ Тобы: ЖМ– 412 Т ркістан ү

Жоспар:     І Кіріспе  ІІ. Негізгі бөлім  • Жоспар: І Кіріспе ІІ. Негізгі бөлім • Дәрігердің қоршаған ортасы. • Дәрігер парызы, жауапкершілігі. • Қазіргі дәрігердің көрінісі ІІІ. Қорытынды І V. Пайдаланылған әдебиеттер

Д рігерді е бегі мен ж мса ан энергияны  е басты ба асыД рігерді е бегі мен ж мса ан энергияны е басты ба асы – ауру ә ң ң ұ ғ ң ң ғ адам а к рсеткен к мегі. Б л д рігерлік т жірибені баюы мен ғ ө ө ұ ә ә ң оны беделіні суіне септігін тигізеді. Отанды медицинаны ң ң ө қ ң классиктері медицина ызметкеріні беделін к рсететін қ ң ө амалдарды тере ірек шешті. Б л, е бірінші – тере білім, ауру ң ұ ң ң адамды оны проблемаларын сабырлы, д рыс ж не тез т сіне ң ұ ә ү білу абілеті, оны тез ж не толы сауы уына лайы ты жол қ ң ә қ ғ қ таба білуі.

 Д рігерді  р  рекеті мен ісінде рдайым ә ң ә ә Д рігерді р рекеті мен ісінде рдайым ә ң ә ә ә басты ма сат к зделеді, ол – ауру адамны қ ө ң игілігі шін! ү

 Белгілі д рігер Х. В. Гуфелянд былай деп жаз ан: ә ғ «Бір Белгілі д рігер Х. В. Гуфелянд былай деп жаз ан: ә ғ «Бір д рігер – жа сы, екеуі – орташа, шеуі – ә қ ү с мды. К п д рігерді бір ауру адамды емдеуі ұ қ ө ә ң к бінесе ауруды ршуіне келеді» . Д рігерді ауру ө ң ө ә ә ң адам а к мегі тек оны толы сауы уына шейін ғ ө ң қ ғ емдегенде ана толы анды бола алады. Д рігерді ғ ққ ә ң арапайымдылы ы — оны е ажетті асиеттеріні қ ғ ң ң қ қ ң бірі.

 Д рігерді білім де гейі мен жина ан ә ң ң ғ т Д рігерді білім де гейі мен жина ан ә ң ң ғ т жірибесі з алдына бір б лек. Д рігерді ә ө ө ә ң мірі – б л еш андай бітпейтін университет. ө ұ қ «Д рігерді басты міндеті — мір бойы о ам ә ң ө қ ғ шін о у» — деген екен беделді клиницист ү қ А. А. Остроумов( 1844 — 1908). Д рігерді ә ң оптимизмі саналы болуы ажет ж не ол қ ә бірінші кезекте тере білім мен мол ң т жірибеге с йену керек. Кез – келген жа сы ә ү қ д рігерді басты асиеттері — р ашан ә ң қ ә қ арапайымдылы пернесін жамылуы тиіс, олар қ қ зін — зі жарнамалауды ажет етпейді. Д рігер ө ө қ ә бойында ы е басты асиеттерді бірі – ғ ң қ ң шыншылды. Б л — оны т л алы қ ұ ң ұ ғ қ арты шылы тарыны бірі — белгілі жа дайда қ қ ң ғ ауру адам мен оны туыс андарына ауру ң қ адамны та дыры туралы, кейде ай ылы ң ғ қ ғ келетін, з ойын жеткізе білу міндетімен ө ай ындалады. ділеттілік – д рігерді е қ Ә ә ң ң жо ары асиеттеріні бірі. ғ қ ң

ан ауыстыру институтыны негізін салушы ке естік д рігер Қ ң ң ә А.ан ауыстыру институтыны негізін салушы ке естік д рігер Қ ң ң ә А. А. Богданов ( 1873 — 1928 ) з та дыры туралы ойланбай атты ө ғ қ нау астан ан студентті т ару шін онымен ан ауыстыр ан. қ ғ құ қ ү қ ғ Н тижесінде студенттін мірін са тап алып, А. А. Богдановты зі ә ө қ қ ң ө айтыс бол ан. Ауру адамны мірін са тап алу жолында рбан қ ғ ң ө қ қ құ бол ан. Адалды тек ана д рігерді істерінде ана к рінбеуі тиіс, ғ қ қ ә ң ғ ө ол оны екінші « МЕНІ » болуы ажет. Д рігерді мы тылы ы оны ң қ ә ң қ ғ ң іс — рекеттерінен к рінеді. атты нау астан ан адамны т сегіні ә ө Қ қ ғ ң ө ң асында ы т нгі к зетулер, т улік уа ытында ж не ауа райына қ ғ ү ү ә қ ә арамастан нау ас а бару, операциялы рал – жабды тарсыз – қ қ құ қ а мірді са тап алу ма сатында ал аш ы к мек к рсету, з қ ө қ қ қ ғ қ ө ө ө міріне ауіп т ндіретін іс — рекеттерге бару – б рі – осыны ай а ы. ө қ ө ә ә ң ғ ғ

 Медициналы деонтология медицина ызметкерлері ызметіні моральді-қ қ қ ң этикалы негіздерін, оларды рухани Медициналы деонтология медицина ызметкерлері ызметіні моральді-қ қ қ ң этикалы негіздерін, оларды рухани ж не жеке асиеттеріне ойылатын қ ң ә қ қ талаптарын, о ам мен халы алдында ы жауапкершіліктерін, нау астармен қ ғ қ , оларды туыстарымен, ріптестерімен зара арым- атынастарын амтиды. Д рігер ң ә ө қ қ қ ә ауру адам а к мек к рсетіп, оны сыр атынан айы тыру а, е бек ету абілетін алпына ғ ө ө қ қ ғ ң қ қ келтіріп, ажалдан арашалап алу а жарал ан. Б л шін ол з қ ғ ғ ұ ү ө маманды ын с йіп ана оймай, к сіби шеберлігін де дайы арттырып отыруы тиіс ғ ү қ қ ә ұ Тек жеткілікті клиникалы т жірибесі бар д рігер ана тиімді к мек бере алады. қ ә ә ғ ө А ылшын философы Бентам (1748 – 1832) ал аш ы рет «деонтология» терминін ғ ғ қ сынды. ( «деон» — ажеттілік, арыз ж не «логос» — ылым). Б л ым ар ылы парыз, ұ қ қ ә ғ ұ ұғ қ адамгершілік міндет, профессионалды этика туралы ылымдарды белгілейді қ ғ Медицина ызметкерлеріні аурулар алдында ы парызыны ерекшеліктерін, оларды қ ң ғ ң ң ауру адамды жа сы емдеуге ба ыттал ан іс — рекеттер мен т р ындарды қ ғ ғ ә ұ ғ ң денсаулы ын са тауда ы о ам алдында ы адамгершілік міндеттерін ашатын ғ қ ғ ғ медициналы деонтологияны медициналы психологияны жеке б лімі ретінде қ ң ө арастырылуы кездейсо емес. Медициналы деонтологияны принциптері, сіресе, қ қ қ ң ә азіргі д рігерлерді басты асиеттерін к рсетеді. қ ә ң қ ө

азіргі д рігерді к рінісіҚ ә ң ө А. П. Чехов былай деп жазазіргі д рігерді к рінісіҚ ә ң ө А. П. Чехов былай деп жаз ан екен: « Д рігерді а ыл – ойы ашы , ғ ә ң қ қ адамгершілік жа ынан таза, физикалы жа ынан ыпты болуы ғ қ ғ ұқ керек» . Осы тура айтыл ан ымды ашып араса , д рігерлерді ғ ұғ қ қ ә ң білімі, т жірибесі мен жо ары сапалы ызметіне деонтологиялы ә ғ қ қ ыра ылы (са ты ) атарлас болуы ажет. Ауру адам а қ ғ қ қ қ ғ к мектесуде, ауруды ая ы тты болатынына сендіру негізіндегі ө ң ғ құ гімелерде, прогностикалы орытындылар мен ке ес беруде с з әң қ қ ң ө ар ылы ауру адам а зиян келтірмеу шін те са болу керек. қ ғ ү ө қ Д рігерлік практика д рігерге медико — психологиялы ба а беруде ә ә қ ғ к п м лімет береді. Д рігерді к сіби ызметі ауру адаммен ө ә ә ң ә қ байланысты. Оны ерекше иынды ы тек тірі а заны райтын ң қ ғ ғ құ биологиялы ж йені ерекшеліктеріне ана байланысты емес, қ ү ң ғ сонымен атар е басты о амды байланысты рт рлі болуы қ ң қ ғ қ ң ә ү мен арнайы адамны индивидуалды ы, айталанбас ң ғ қ психологиялы к рінісін райтын т уелділікке байланысты қ ө құ ә (отбасында, о у орнында, рылыста, о амды йымдарда, қ құ қ ғ қ ұ достар арасында ж не т. б. ). Сау адам а ара анда ауру адамны ә ғ қ ғ ң келбеті згереді ж не ауру тудыратын ерекшеліктерімен ө ә толы тырылады. Сонды тан да д рігер тек медик — маман ана қ қ ә ғ емес, сонымен бірге азамат, о амды ызметкер, ол тек ана қ ғ қ қ қ медицинада емес, сол сия ты мемлекетті барлы с ра тарынан қ ң қ ұ қ жан – жа ты білімді болуы керек. қ

Зейін қойып тыңдағандарыңызға Р А Х М Е Т ! ! !  Зейін қойып тыңдағандарыңызға Р А Х М Е Т ! ! !

Зарегистрируйтесь, чтобы просмотреть полный документ!
РЕГИСТРАЦИЯ