М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua

Скачать презентацию М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua Скачать презентацию М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua

denisyk_bulgakov_all_new.ppt

  • Размер: 9.7 Mегабайта
  • Количество слайдов: 26

Описание презентации М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua по слайдам

М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 1  Проблематика й система образів роману М.М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 1 Проблематика й система образів роману М. Булгакова «Майстер і Маргарита» Коли творять, думають про читача. Так, художник пише й думає про майбутнього спостерігача його картини. Ударивши раз пензлем, він відступає на два або три кроки й оцінює враження У. Еко

Таємниця життя незбагненна,  але ми не можемо відмовитися від спокуси все ж таки пізнати їїТаємниця життя незбагненна, але ми не можемо відмовитися від спокуси все ж таки пізнати її та зрозуміти Й. В. Гете М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 2 З книги М. Булгакова «Мастер и Маргарита» , М. : НГК групп, 2005 ISBN 5 -7827 -0055 —

Чорний маг Великий канцлер Гастроль Копито інженера Жонглер з копитом Син ВКнязь темряви Фантастичний роман МайстерЧорний маг Великий канцлер Гастроль Копито інженера Жонглер з копитом Син ВКнязь темряви Фантастичний роман Майстер І Маргарита Еволюція назви Чорний маг Великий канцлер Гастроль Копито інженера Жонглер з копитом Син ВКнязь темряви Фантастичний роман Майстер І Маргарита Чорний маг Копито інженера Жонглер з копитом Син В Гастроль. Фантастичний роман. Великий канцлер Князь темряви Майстер І Маргарита

  М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 4  1928 - 1940 “ М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 4 1928 — 1940 “ роман у романі”Філософський роман Сатиричний роман Роман-міф Інтелектуальний роман фантастичнийменіппея

Меніппея (меніппова сатира) – жанр античної літератури, для якого характерне вільне поєднання вірша та прози, серйозногоМеніппея (меніппова сатира) – жанр античної літератури, для якого характерне вільне поєднання вірша та прози, серйозного та комічного, філософії та сатири, фантастичних моментів, що створюють умови для вільного поводження персонажів в будь-яких ситуаціях. Чи є роман модерністським? Наведіть аргументи.

  М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 6  Ніколи не розмовляйте з М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 6 Ніколи не розмовляйте з невідомими (глава 1) Кого з персонажів зображено? Події якого часу представлені?

  М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 7  Багато різних людей приходить М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 7 Багато різних людей приходить в це місто Які епізоди твору пов’язані з Єршалаїмом? (глава 2) Влада Віра Воля (свобода)Людина ? ? Головні проблеми твору

  М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 8  Понтій Пілат На ньому М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 8 Понтій Пілат На ньому лежить найтяжча моральнанайтяжча моральна провина – загибельпровина – загибель невинної людининевинної людини Проблема вибору Що символізує “ білий плащ з кривавим підбоєм”, який носив Пілат?

  М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 9  Настане царство істини Свобода М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 9 Настане царство істини Свобода і насильство Сенс буття Духовна сутність світу. Добро і зло Проблематика

  М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 11  “ Я – частина М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 11 “ Я – частина тої сили, що вічно хоче зла і вічно творить благо” Гете “Фауст”

  М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 12  Князь темряви. Хто він? М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 12 Князь темряви. Хто він? Караюче зло Байдужий спостерігач Демонічний спокусник

  М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 13  Бегемот – помічник Воланда. М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 13 Бегемот – помічник Воланда. В Біблії – незрозуміле божественне творіння, прибічник диявола.

  М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 14  Коров ` єв – М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 14 Коров ` єв – Фагот – найстарший з підручних Воланда Азазел – демон юдейської міфології, що живе в пустелі. Найбрутальніший з помічників Воланда, дії якого пов’язані з фізичним насиллям.

  М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 15  «Кое-кто уже ползал в М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 15 «Кое-кто уже ползал в проходе, шаря под креслами. Многие стояли на сиденьях, ловя вертлявые, капризные бумажки. » “ Духовна деградація суспільства” Тема: “ Коль сливки плохи, то что ж молоко? ” И. С. Тургенев

  М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 16  Поява героя майстер – М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 16 Поява героя майстер – Митець Фауст Вагнер М. Гоголь І. Кант М. Булгаков Проблема свободи творчості митцятворчості митця. Митець і влада. Тема: М. Горький і М. Андреєва О. Шиловська і М. Булгаков

  М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 17  Роздвоєння Івана“ Життя Івана М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 17 Роздвоєння Івана“ Життя Івана Бездомного” Тема:

  М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 18  Ієшуа Га-Ноцрі – мандрівний М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 18 Ієшуа Га-Ноцрі – мандрівний філософ 27 років. Образ героя полемічнополемічно співвідноситьсяспіввідноситься з образомз образом Ісуса ХристаІсуса Христа Тема” “ Історія загибелі Ієшуа Га-Ноцрі”

  М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 19  “ Я стала ведьмой М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 19 “ Я стала ведьмой от горя и бедствий, поразивших меня”Тема: “ Зображення загальної трагедії людини і всього світу” М. Ф. Андреєва як про- тотип сатиричного образу Маргарити Крем Азазела О. С. Шиловська як прототип Маргарити

  М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 20  «Маргарита Николаевна, Вы женщина М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 20 «Маргарита Николаевна, Вы женщина весьма умная и, конечно, уже догадались о том, кто наш хозяин» Тема: “ Пригоди Воланда і його почту” Портрет М. Ф. Андреєвої. І. Рєпін. 1905 р.

  М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 21  За теорією Григорія Сковороди, М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 21 За теорією Григорія Сковороди, головний світ – космічний. Біблійний світ – ланка, що пов’язує земний і космічний світи. Філософ також вважав, що у людини два тіла й два серця: вічне і тлінне. Відповідно до цього, М. Булгаков показує існування майстра й Маргарити після їхнього отруєння. Космічний світ Земний світ Біблійний світ. Герої?

  М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 22  «Но всё-таки, что же М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 22 «Но всё-таки, что же было дальше-то в Москве? . . . » Змальовуючи різні світи, автор наголошував на розриві між ними. Людство втратило духовні орієнтири і летить у прірву.

  М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 23  Роман М. Булгакова ““ М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 23 Роман М. Булгакова ““ Майстер і Маргарита” – попередження людствупопередження людству про порушення Законів Буття. Проблема свободи творчості митця та його долі в умовах тоталітаризму

  М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 24  Не зло, а добро М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 24 Не зло, а добро Віра в істину Не влада, а свобода

 В романі утверджується ідея високих моральних цінностей – добра, справедливості, кохання, волі. Ієшуа, майстер, Маргарита В романі утверджується ідея високих моральних цінностей – добра, справедливості, кохання, волі. Ієшуа, майстер, Маргарита втілюють ідею непереможності особистості, яка усвідомила силу своєї творчості та внутрішньої свободи. Душі улюблених героїв М. Булгакова непідвладні ні дияволу, ні земній владі. І це має стати запорукою майбутнього духовного відродження світу.