Компьютерлік технология Орындаан: М-16
kompyyuter_tehn._1_slay.pptx
- Размер: 1.8 Мб
- Автор:
- Количество слайдов: 10
Описание презентации Компьютерлік технология Орындаан: М-16 по слайдам
Компьютерлік технология Орындаан: М-16 -1 тобыны студенті: Мухамединова А ғ ң Тексерген: Елибаева-Мухтар А. М
Жоспар. • 1. Компьютерлік технология. • 2. А паратты технология. қ қ • 3. Мультимедиалы технология. қ • 4. Компьютерлік технология алгоритмы.
Р-ны «Білім туралы» За ында «Білім беру Қ ң ң ж йесіні басты міндеті – лтты ү ң ұ қ ндылы тар, жеке адамды алыптастыру а құ қ қ ғ ж не к сіби шы дау а ба ыттал ан білім алу ә ә ң ғ ғ ғ шін ажетті жа дайлар жасау, о ытуды жа а ү қ ғ қ ң ң технологияларын енгізу, білім беруді а параттандыру, халы аралы аламды қ қ қ ғ қ желілерге шы у» делінген. ғ
Компьютерлік технология ( компьютерная технология; computer technology ) — компьютерлік деу өң базасындагы а паратты қ қ технология.
А паратты технология – білім беру қ қ мекемесі мамандарыны ж мысын ж зеге ң ұ ү асырушы дістер мен формалар ж не ә ә о ушылар а білім беруші рал. азіргі қ ғ құ Қ заман ы а паратты технологияларды ғ қ қ пайдалану з білімін к теру тиімділігін де ө ө арттырады.
А паратты технологиялар о у қ қ қ материалдарын иллюстрация жасау кезінде (мысалы анимациялы слайд-фильмдер) олданылады қ.
Мультимедиалы технологиялар мультимедиа қ німдеріні жасалу рдісімен байланысты я ни, ө ң ү ғ электронды кітаптар, м мкіндігінше қ ү энциклопедиялар, компьютерлік фильмдер. Б л ұ німдерді зіндік ерекшеліктері м тіндік, ө ң ө ә графикалы , аудио-бейне, а паратты қ қ қ анимацияны бірігуі болып табылады ң.
Мультимедиа технологиясы компьютерді те ң д режедегі гіме-д кен рушы а айналдырып ә әң ү құ ғ ана ой ан жо , о ушы а сыныптан йден қ қ ғ ү шы пай-а лкен алымдар мен педагогтерді қ қ ү ғ ң д рістеріне атысуына, ткен ж не азіргі тарихи ә қ ө ә қ о и алар а ку болуына, лемні е белгілі қ ғ ғ ә ә ң ң м ражайлары мен м дени орталы тарына, жер ұ ә қ шарыны е алыс ж не ызы т кпірлеріне ң ң ә қ қ ү сапар шегуіне м мкіндік жасады. ү
Компьютерлік технологияларды енгізу ж мысы ұ барысында компьютерлік олдауы бар саба қ қ рылымыны алгоритмі рылады. Оны келесі құ ң кезе дері бар. ң 1. Сценарий алыптастыру (на ты к рсетілген қ қ ө компьютерлік тапсырмалары бар саба рылымы: қ құ экран т рі, м алім рекеті, о ушылар рекеті, н тиже); ү ұғ ә қ ә ә 2. Саба ты р кезе іне уа ытты есептеу; қ ң ә ң қ 3. Саба ты ма сатын міндеттерін, ж ру барысын, қ ң қ ү практикалы тапсырмаларды ж не оларды орындау қ ә дістерін растыру; ажет ба дарламалы ралдарды ә құ қ ғ қ құ аны тау. қ
« аза стан-2030» атты елімізді Қ қ ң стратегиялы ба дарламасында е қ ғ ң негізділеріні бірі- жо ары интелектуальды ң ғ жастарды жан-жа тылы а т рбиелеу, қ ққ ә оларды потенциалды де гейіні ң қ ң ң к терілуіне лес осу. Б гінгі та да жас ө ү қ ү ң рпа а п нді тиімді ындыруды бірі- ұ ққ ә ұғ ң жа а технология негіздері болып табылады. ң