Київський національний університет імені Тараса Шевченка E-mail: mvk@

  • Размер: 9.3 Mегабайта
  • Количество слайдов: 37

Описание презентации Київський національний університет імені Тараса Шевченка E-mail: mvk@ по слайдам

  Київський національний університет імені Тараса Шевченка E-mail: mvk@ univ. kiev. ua 17.  Звуков Київський національний університет імені Тараса Шевченка E-mail: mvk@ univ. kiev. ua 17. Звуков і сигнали М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua. Комп ’’ ютерна обробка медичних зображень. М. Кононов

 М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 2  Особливості сприйняття звуку М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 2 Особливості сприйняття звуку

 система форм у вання зображення представляє собою послідовний ланцюг пристроїв та методів оброки  кінцевим система форм у вання зображення представляє собою послідовний ланцюг пристроїв та методів оброки кінцевим елементом є око Система формування зображення Особливості сприйняття звуку М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 3 система формування звуку представляє собою послідовний ланцюг пристроїв та методів обробки кінцевим елементом є вухо

  М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 4  Особливості сприйняття звуку М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 4 Особливості сприйняття звуку Завитки (рос. улитка) Кортієв орган

 М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 5  Частота сприйняття звуку приблизно 16 М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 5 Частота сприйняття звуку приблизно 16 -22 к. Гц Особливості сприйняття звуку Діапазон голосового спілкування 300 Гц — 4 к. Гц Роздільна здатність у часі приблизно 10 -2 сек. Граничний тиск (поріг чутності) 2*10 -5 Па на частоті 1 к. Гц Максимально допустимий рівень (больовий поріг) 120 -140 д. Б

 М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 6  Стереоскопічне сприйняття визначається амплітудним і М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 6 Стереоскопічне сприйняття визначається амплітудним і фазовим аналізом сигналів, що отримують два вуха Особливості сприйняття звуку

  Особливості сприйняття звуку  М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 7 система Особливості сприйняття звуку М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 7 система формування звуку представляє собою послідовний ланцюг пристроїв та методів обробки кінцевим елементом є вухо

  Особливості сприйняття звуку  М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 8 система Особливості сприйняття звуку М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 8 система формування звуку представляє собою послідовний ланцюг пристроїв та методів обробки кінцевим елементом є вухо

 М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 9  Особливості сприйняття звуку  Джерело М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 9 Особливості сприйняття звуку Джерело звуку через складну структуру відбиттів та наявність у навколишньому середовищі певних структур з власними резонансними частотами формує складний розподіл хвиль

 М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 10  Особливості сприйняття звуку  Для М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 10 Особливості сприйняття звуку Для покращення акустичних властивостей приміщення використовують спеціальне покриття стін, що дозволяє реалізувати безлунну (рос. без э ховую) камеру

 М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 11  Особливості сприйняття звуку  Стереофонічне М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 11 Особливості сприйняття звуку Стереофонічне розділення можливе людиною на частотах вище приблизно 300 Гц

 М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 12  Мікрофон М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 12 Мікрофон

  Мікрофон М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 13 чутливість  ( відношення Мікрофон М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 13 чутливість ( відношення напруги на виході мікрофона до звукового тиску Р 0 )Основні характеристики: Мікрофон — прилад, що перетворює звукові коливання на електричні (Визначення !) амплітудно-частотна характеристика акустична характеристика ( відношення сили, що діє на діафрагму мікрофона і звукового тиску ) рівень шуму ( відношення ефективної напруги на виході мікрофона за відсутності звукового поля Uш до напруги U 1 при наявності звукового поля з ефективним тиском у 0, 1 н/м² ) направленість

  Мікрофон М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 14  А мплітудно-частотна характеристика Мікрофон М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 14 А мплітудно-частотна характеристика

  Мікрофон М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 15  Н аправленість Мікрофон М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 15 Н аправленість

  Мікрофон М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 16 вугільний. Типи мікрофонів: електромагнітний Мікрофон М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 16 вугільний. Типи мікрофонів: електромагнітний електродинамічний стрічковий конденсаторний п ’ єзоелектиричний

 М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 17  Відтворення звуку  М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 17 Відтворення звуку

  М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 18  Відтворення звуку Головка гучномовця М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 18 Відтворення звуку Головка гучномовця Основні типи: електродинамічні електростатичні рупорні п ’ єзоелектричні

 М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 19  Відтворення звуку Головка гучномовця Основні М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 19 Відтворення звуку Головка гучномовця Основні параметри: номінальна (електрична) потужність номінальний (активний) опір частотній діапазон частотна характеристика по акустичному тиску харкактеристична чутливість (акустичний тиск на відстані 1 м при електричній потужності 2 Вт) нерівномірність частотної характеристики коефіцієнт корисної дії коефіцієнт нелінійних викривлень діаграма напрямленості

 М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 20  Відтворення звуку Головка гучномовця Основні М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 20 Відтворення звуку Головка гучномовця Основні параметри: номінальна (електрична) потужність номінальний (активний) опір частотній діапазон частотна характеристика по акустичному тиску харкактеристична чутливість (акустичний тиск на відстані 1 м при електричній потужності 2 Вт) нерівномірність частотної характеристики коефіцієнт корисної дії коефіцієнт нелінійних викривлень діаграма напрямленості

  М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 21  Відтворення звуку Головка гучномовця М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 21 Відтворення звуку Головка гучномовця Основні типи: електродинамічні електростатичні рупорні п ’ єзоелектричнідуже тонка полімерна плівка (10 -15 мкм) з струмопровідним шаром. Мембрана має малу масу і відповідно наднизьку інерційність, що дозволяє точно передавати широкий діапазон частот с мінімальними викривленнями Плівка натягнута між двома перфорованими пластинами, на які через трансформатор від підсилювача подається звуковий сигнал. На провідний шар мембрани Подається напруга близько декількох к. В.

 М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 22  Відтворення звуку Динамічна головка М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 22 Відтворення звуку Динамічна головка

 М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 23  Відтворення звуку Динамічна головка Причини М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 23 Відтворення звуку Динамічна головка Причини нелінійних викривлень: Неоднорідність поля Викривлення дифузора

  М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 24  Відтворення звуку Акустична система М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 24 Відтворення звуку Акустична система Складається з: однієї або декількох головок корпусу (в т. ч. з фазоінвертором) фільтрів та підсилювачів Не плутати з колонкою! Для чого потрібен корпус ?

  М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 25  Відтворення звуку Акустична система М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 25 Відтворення звуку Акустична система АЧХ динамічної головки Проста схема трисмугової АС Електромеханічних зворотній зв ’ язок (покращує АЧХ) Додатній зворотній зв ’ язок за струмом (зменшує нелінійні викривлення)

  М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 26  Відтворення звуку Акустична система М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 26 Відтворення звуку Акустична система

  М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 27  Відтворення звуку Акустична система М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 27 Відтворення звуку Акустична система Фазоінвертор

  М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 28  Відтворення звуку Акустична система М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 28 Відтворення звуку Акустична система

  М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 29  Відтворення звуку Комплект акустичних М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 29 Відтворення звуку Комплект акустичних систем 2.

  М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 30  Відтворення звуку 2. 1 М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 30 Відтворення звуку 2. 1 Комплект акустичних систем

  М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 31  Відтворення звуку 5. 1 М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 31 Відтворення звуку 5. 1 Комплект акустичних систем

  М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 32  Відтворення звуку 7. 1 М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 32 Відтворення звуку 7. 1 Комплект акустичних систем

 М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 33  Відтворення звуку Комплект акустичних систем М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 33 Відтворення звуку Комплект акустичних систем

 М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 34  Відтворення звуку Комплект акустичних систем М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 34 Відтворення звуку Комплект акустичних систем

 М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 35  Відтворення звуку Комплект акустичних систем М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 35 Відтворення звуку Комплект акустичних систем

  М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 36  Відтворення звуку Навушники М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 36 Відтворення звуку Навушники

 М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 37  Відтворення звуку Навушники  Які М. Кононов © 2009 E-mail: mvk@univ. kiev. ua 37 Відтворення звуку Навушники Які особливості сприйняття звуку при використовуванні навушників у порівняння з АС ?