Діни сауаттылық қоғамның дамуының негізі Ы.

Скачать презентацию Діни сауаттылық   қоғамның дамуының негізі Ы. Скачать презентацию Діни сауаттылық қоғамның дамуының негізі Ы.

dіni_sauattylyқ.pptx

  • Размер: 1.1 Мб
  • Автор:
  • Количество слайдов: 9

Описание презентации Діни сауаттылық қоғамның дамуының негізі Ы. по слайдам

  Діни сауаттылық қоғамның дамуының негізі Ы. Алтынсарин атында ы № 49 мектеп Діни сауаттылық қоғамның дамуының негізі Ы. Алтынсарин атында ы № 49 мектеп — гимназия ғ Діни сауаттылы қ о амны дамуыны қ ғ ң ң негізі Сынып: 9 « » Ә П н м алімі: ә ұғ Танибекова А.

Дін – бүкіл болмыстың ,  түпкі себебі барын -  дүние болмыстың Дін – бүкіл болмыстың , түпкі себебі барын — дүние болмыстың , жаратылу мақсатын — оның сыр сипатын , — түсіндіріп танып білуге және адамның рухани жетілуіне мүмкіндік жасайтын — әдіс әрекеттер мен бүкіл дүниетанымды , болмысты толық қамтитын өте , кең ауқымды ұғым.

 Діндер классификациясы Діндер  әлемдік  мемлекеттік тайпалық ислам христиан буддизм иудизминдуизм конфуций Діндер классификациясы Діндер әлемдік мемлекеттік тайпалық ислам христиан буддизм иудизминдуизм конфуций шаманизм анимизмтотемизм

Ислам  лемдік монотеистік-ибра имдік дін. Христианды таә һ қ н кейін д ниедегіИслам лемдік монотеистік-ибра имдік дін. Христианды таә һ қ н кейін д ниедегі е к п тарал ан дін болып ү ң ө ғ табылады. «Ислам» с зі «бейбітшілік» , «мойынсыну, ө ба ыну» болып табылады. Ислам дінін станушы жан ғ ұ м сылман деп аталады. М сылмандарды негізгі діни ұ ұ ң кітабы ран К рім (Алла тарапынан т сірілген. Құ ә һ ү Исламды к з арас бойынша, жаратушы Алла рдайым қ ө қ һ ә адамзат баласын тура жол а салып т ру шін р ғ ұ ү ә т рлі пай амбарлар жіберіп отыр ан. Оларды ү ғ ғ ң ішінде Ибра им , М са , Иса т. б. бар. М сылмандарды һ ұ ұ ң сенімі бойынша е со ы пай амбар — Алла ты ң ңғ ғ һ ң елшісі М хаммед ұ Д ниеж зі м сылмандарыны саны осы уа тта бір жарым миллиардтан асып, лемдегі б кіл ү ү ұ ң қ ә ү халы ты шамамен 23 пайызын райды. М сылмандар лемні 120 -дан астам елінде мір қ ң құ ұ ә ң ө с реді ж не 35 м сылман елінде оларды са ы халы ты к пшілігін райды. лемні 28 елінде ү ә ұ ң ң қ ң ө құ Ә ң Ислам – ресми діні болып саналады. Ислам діні

Христиан  діні Христиан діні (гр.  Khristos , c збе-с з ө өХристиан діні Христиан діні (гр. Khristos , c збе-с з ө ө аудармасы м сіхтелгендер ә ; орыс тілі ‘помазанный’ — басты у алау, сулау) Ибра имдік дін — Христосты мірі қ һ ң ө мен Жа а сиет іліміне негізделген монотеистік дін. ң Ө Христиандарды басым б лігі Исаны дайды лы ң ө ң Құ ң ұ ж не К не сиетте айтыл ан адамзатты т арушы ә ө ө ғ құ қ екеніне сенеді. Сонды тан христиандар Исаны Христ қ немесе Мессия к реді. ө Христианды православие, католицизм, протестантты қ қ болып ш негізгі ба ыт а жіктеледі. Б л дін бізді ү ғ қ ұ ң д уіріміз ді І асырында Помпей шап ыншылы ы нан кейін ә ң ғ қ ғ Рим империясыны ра мына кірген Палестинада пайда ң құ болды.

Буддизм (санскритше – बबबबब , buddha dharma Будданы ң ілімі) — д ниеж зінеБуддизм (санскритше – बबबबब , buddha dharma Будданы ң ілімі) — д ниеж зіне ке інен тарал ан негізгі 3 дінні ү ү ң ғ ң бірі. Б. з. б. V-VI ндістанны б гінгі Бихар штатында Ү ң ү пайда болды. Буддизмні негізін салушы Сиддхарта ң Гаутама деп есептеледі. Буддизм бас а ілім-танымдарды қ бойына о ай сі ірді ж не оны негізгі а идасы жан ң ң ә ң қ ғ иесіне жаманды жасамау бол анды тан, жер ж зіне қ ғ қ ү со ыссыз тарады. азіргі кезде Буддизм дінін 1 млрд а ғ Қ қ жуы адам станады. қ ұ Буддизмде д ниені жаратушы дай ү құ жайында ы идея айтылмайды. Буддизм ф ни ғ ә мірді азаптары — ауру, к рілік, лімнен ө ң ә ө тылу жолын іздейді. Ол мірді асіреті — құ ө ң қ н псіні тілегіне байланысты деді н псіні ә ң тілегінен тылу шін 4 а и атты білу керек: құ ү қ қ 1. Азап бар; 2. Азапта себеп бар; 3. Азапта со бар; ң 4. Жол азапты то талуы бар. ң қ Будди зм

 Конфуций  (551 ЗБ— 479 ЗБ) — ілімі мен п лсапасы ытай, корей, Конфуций (551 ЗБ— 479 ЗБ) — ілімі мен п лсапасы ытай, корей, виетнамдә қ ы ж не жапон мір т рысы мен ойлау қ ә ө ұ рыпына тере ы пал еткен, ғұ ң қ йгілі ытай а ылманы ж не ә қ қ ә леуметтік п лсапашысы. Конфуций ә ә іліміні ерекшелігі сол, ол ң адамгершілік м селелерін бірінші ә кезекке ой ан. Ал рух, аспан қ ғ денелеріні оз алу за дылы тарына ң қ ғ ң қ еш к іл б лмейді. өң ө Индуизм — лемдегі ә ірі діндерді бірі. Ол адамды рухани ң т аруды ш жолын сынды. Олар: құ қ ң ү ұ 1. асиеттері істер жолы; қ 2. таным жолы; 3. адалды жолы қ Индуизм – ндістанда пайда болып, Ү азіргі кезде дамып келе жат ан діни қ қ д ст р. Б л дінді ста¬ну-шыларды ә ү ұ ұ ң жалпы саны жер бетінде 700 миллионнан асады деген деректер бар. Мемлекеттік діндер

 Тайпалық діндер Анимизм (лат.  anima — рух, жан) — заттық дүние Тайпалық діндер Анимизм (лат. anima — рух, жан) — заттық дүние құбылыстарының жандылығын бiлдiретiн термин. Анимизм терминiн ғылыми қолданысқа ағылшын этнографы және мәдени антропологы Э. Б. Тайлор (1832 -1917) енгiзген. Ежелгi мәдениетке талдау бере келе, магия, тотемизм, фетишизм сияқты ecкi ceнім-нанымдардың қатарында ол анимизмдi де атап өтедi. Тотемизм дегеніміз — адамдардың өздерін белгілі бір хайуанаттан таралдық деп түсініп, соларға мінәжат етуі. Көне түркілердің, ежелгі қазақтардың тотемі қасқыр болған. Қырғыздардың бір бөлігі өздерін бұғыдан жаралдық деп есептейді.

Назар аударғандарыңызғ а көп рахмет!!! Назар аударғандарыңызғ а көп рахмет!!!

Зарегистрируйтесь, чтобы просмотреть полный документ!
РЕГИСТРАЦИЯ