5 Середовище описання і виконання алгоритмів За новою

Скачать презентацию 5 Середовище описання і виконання алгоритмів За новою Скачать презентацию 5 Середовище описання і виконання алгоритмів За новою

5_klas_urok_18.pptx

  • Размер: 3.7 Мб
  • Автор: Михаил Осадчук
  • Количество слайдов: 28

Описание презентации 5 Середовище описання і виконання алгоритмів За новою по слайдам

5 Середовище описання і виконання алгоритмів За новою програмою Урок 1801 5 Середовище описання і виконання алгоритмів За новою програмою Урок

5 © Вивчаємо інформатику   teach-inf. at. ua. Ти дізнаєшся: Розділ 4 §5 © Вивчаємо інформатику teach-inf. at. ua. Ти дізнаєшся: Розділ 4 § 18 Що називають програмою Що називають середовище м Як завантажит и проект у середовищі Скретч Які особливості режимів роботи в середовищі Скретч

5 © Вивчаємо інформатику   teach-inf. at. ua. Що називають програмою? Якщо алгоритм5 © Вивчаємо інформатику teach-inf. at. ua. Що називають програмою? Якщо алгоритм призначено для виконання за допомогою комп’ютера, його записують спеціальною мовою, яка має бути йому «зрозумілою» . Такий запис називають програмою. Програми створюють для опрацювання інформаційних даних за допомогою комп’ютера. Говорять, що виконавцем програм є комп’ютер. Розділ 4 §

5 © Вивчаємо інформатику   teach-inf. at. ua. Що називають програмою? Слово програма5 © Вивчаємо інформатику teach-inf. at. ua. Що називають програмою? Слово програма походить від грецького programma — розпорядження. Розділ 4 § 18 Комп’ютерна програма — це алгоритм опрацювання даних, записаний спеціальною мовою та призначений для виконання комп’ютером.

5 © Вивчаємо інформатику   teach-inf. at. ua. Середовище описання і виконання алгоритмів5 © Вивчаємо інформатику teach-inf. at. ua. Середовище описання і виконання алгоритмів Переглянути процес виконання програми на комп’ютері деяким виконавцем, що має свою систему команд, і її результат можна в середовищі виконання алгоритму. Розділ 4 § 18 Комп’ютерне середовище виконання алгоритму — це спеціальна програма, яка дає змогу створювати і виконувати алгоритми для обраних виконавців з визначеною системою команд на комп’ютері.

5 © Вивчаємо інформатику   teach-inf. at. ua. Середовище описання і виконання алгоритмів5 © Вивчаємо інформатику teach-inf. at. ua. Середовище описання і виконання алгоритмів Таких програм може бути безліч. Кожна з них створюється людьми з певною навчальною метою. Прикладом такого комп’ютерного середовища є програмне середовище Скретч. Розділ 4 §

5 © Вивчаємо інформатику   teach-inf. at. ua. Запуск програми Scratch Пуск 5 © Вивчаємо інформатику teach-inf. at. ua. Запуск програми Scratch Пуск Усі програми Scratch 1 2 3 4 Розділ 4 §

5 © Вивчаємо інформатику   teach-inf. at. ua. Запуск програми Scratch Якщо на5 © Вивчаємо інформатику teach-inf. at. ua. Запуск програми Scratch Якщо на Робочому столі є значок програми Scratch , то для запуску програми можна навести вказівник на значок і двічі клацнути ліву кнопку миші. Розділ 4 §

5 © Вивчаємо інформатику   teach-inf. at. ua. Вікно програми Scratch Рядок заголовка5 © Вивчаємо інформатику teach-inf. at. ua. Вікно програми Scratch Рядок заголовка Меню. Групи Поле команд Сцена Кнопки керування вікном Поле спрайтів. Поле скриптів. Розділ 4 §

5 © Вивчаємо інформатику   teach-inf. at. ua. Середовище описання і виконання алгоритмів5 © Вивчаємо інформатику teach-inf. at. ua. Середовище описання і виконання алгоритмів У цьому середовищі виконавцем алгоритму є Рудий кіт. Для нього існує своя система команд. З кожною командою пов’язана певна подія, яка відтворюється на сцені. Розділ 4 § 18 Сцена Виконавців алгоритму в середовищі Скретч ще називають спрайтами.

5 © Вивчаємо інформатику   teach-inf. at. ua. Середовище описання і виконання алгоритмів5 © Вивчаємо інформатику teach-inf. at. ua. Середовище описання і виконання алгоритмів Програма, що виконується в середовищі Скретч складається з команд, які можна обрати в контейнері. Вони реалізують команди із системи команд виконавця алгоритмів у середовищі, які об’єднані в групи : руху, зміни вигляду, малювання, відтворення звуку тощо. Розділ 4 § 18 Контейнер. Групи

5 © Вивчаємо інформатику   teach-inf. at. ua. Середовище описання і виконання алгоритмів5 © Вивчаємо інформатику teach-inf. at. ua. Середовище описання і виконання алгоритмів Зображення вигляду виконавця, фон сцени і програму можна зберегти у файлі. Файл, створений у середовищі Скретч, називають проектом. Розділ 4 §

5 © Вивчаємо інформатику   teach-inf. at. ua. Відкривають існуючий проект за таким5 © Вивчаємо інформатику teach-inf. at. ua. Відкривають існуючий проект за таким алгоритмом: 1. У меню Файл обрати вказівку Відкрити. 2. У вікні Відкрити проект вибрати потрібну папку, наприклад, папку Навчальні проекти/ 3. Натиснути кнопку Гаразд. 4. Вибрати файл проекту. Знову натиснути кнопку Гаразд. Розділ 4 §

5 © Вивчаємо інформатику   teach-inf. at. ua. Вікно Відкрити проект Розділ 45 © Вивчаємо інформатику teach-inf. at. ua. Вікно Відкрити проект Розділ 4 §

5 © Вивчаємо інформатику   teach-inf. at. ua. Збереження проектів Створений проект можна5 © Вивчаємо інформатику teach-inf. at. ua. Збереження проектів Створений проект можна зберегти на носії даних для подальшого використання. Для цього потрібно виконати Файл Зберегти як або Файл Зберегти. Розділ 4 §

5 © Вивчаємо інформатику   teach-inf. at. ua. Створення проекту в середовищі Скретч5 © Вивчаємо інформатику teach-inf. at. ua. Створення проекту в середовищі Скретч У середовищі виконання алгоритмів Скретпч можна створювати програми для різних виконавців. Для цього існує два способи: Розділ 4 § 18 Зміна готового проекту Створення нового

5 © Вивчаємо інформатику   teach-inf. at. ua. Режими роботи Під кнопками управління5 © Вивчаємо інформатику teach-inf. at. ua. Режими роботи Під кнопками управління вікном середовища розміщено кнопки перемикання його режимів роботи. Розділ 4 § 18 У зменшений розмір У повний розмір У режим перегляду

5 © Вивчаємо інформатику   teach-inf. at. ua. Режим перегляду Розділ 4 §5 © Вивчаємо інформатику teach-inf. at. ua. Режим перегляду Розділ 4 § 18 Запуск програми Зупинити все. У режимі перегляду ти бачиш тільки сцену виконання алгоритму, що займає весь екран. Вийти з нього можна, натиснувши кнопку повернення у верхньому лівому кутку екрана. Щоб виконавець алгоритму розпочав виконувати команди на сцені, натискають на зелений прапорець. Кнопка Зупинити все припиняє виконання алгоритму.

5 © Вивчаємо інформатику   teach-inf. at. ua. Режими роботи У режимах У5 © Вивчаємо інформатику teach-inf. at. ua. Режими роботи У режимах У зменшений розмір та У повний розмір відображаються всі складові вікна програмного середовища. Тільки в першому режимі сцена зменшена. У цих режимах алгоритм можна виконувати покомандно, групою або цілком. Розділ 4 § 18 Скрипт – команди об’єднані у групу.

5 © Вивчаємо інформатику   teach-inf. at. ua. Середовище описання і виконання алгоритмів5 © Вивчаємо інформатику teach-inf. at. ua. Середовище описання і виконання алгоритмів Для складання алгоритму для виконавця Рудий кіт потрібно блоки команд, з яких складатиметься алгоритм, перетягнути в область скриптів , приєднавши кожний наступний блок до попереднього. Для запуску на виконання алгоритму, що розміщений в області скриптів, потрібно вибрати в області скриптів будь-який блок з командою алгоритму. Розділ 4 §

5 © Вивчаємо інформатику   teach-inf. at. ua. Середовище описання і виконання алгоритмів5 © Вивчаємо інформатику teach-inf. at. ua. Середовище описання і виконання алгоритмів Команду у вкладці Скрипти можна дублювати , видаляти й отримати про неї довідку , обравши відповідні вказівки із контекстного меню. Дублювати можна також і групу команд. Розділ 4 § 18 Натиснути праву кнопку

5 © Вивчаємо інформатику   teach-inf. at. ua. Дайте відповіді на запитання 1.5 © Вивчаємо інформатику teach-inf. at. ua. Дайте відповіді на запитання 1. Наведіть приклад навчального комп’ютерного середовища виконання алгоритмів. 2. Як запустити на виконання комп’ютерне середовище виконання алгоритмів Скретч? 3. Назвіть основні елементи вікна Скретч. 4. Як запустити на виконання команду виконавця Рудий кіт? 5. Як відкривати проект, створений у середовищі Скретч, і керувати його виконанням. Розділ 4 §

5 © Вивчаємо інформатику   teach-inf. at. ua. Розгадай кросворд Розділ 4 §5 © Вивчаємо інформатику teach-inf. at. ua. Розгадай кросворд Розділ 4 § 18 1 1. Виконавець у середовищі. С П Р А Й Т 2 2. Алгоритм, складений з команд середовища Скретч. С К Р И П Т 3 3. Місце, на якому відбувається виконання команд середовища Скретч. С Ц Е Н А 4 4. Середовище програмування, де можна створювати власні програми, ігри, цікаві історії, мультфільми та багато іншого. С К Р Е Т Ч Далі

5 © Вивчаємо інформатику   teach-inf. at. ua. Розгадайте ребус Програма «Ребуси українською»5 © Вивчаємо інформатику teach-inf. at. ua. Розгадайте ребус Програма «Ребуси українською» © rebus 1. com. Розділ 4 §

5 © Вивчаємо інформатику   teach-inf. at. ua. Розгадайте ребус «Ребуси українською» ©5 © Вивчаємо інформатику teach-inf. at. ua. Розгадайте ребус «Ребуси українською» © rebus 1. com. Розділ 4 § 18 виконання Середовищ е алгоритмів

5 © Вивчаємо інформатику   teach-inf. at. ua. Розгадайте ребус Блок-схема «Ребуси українською»5 © Вивчаємо інформатику teach-inf. at. ua. Розгадайте ребус Блок-схема «Ребуси українською» © rebus 1. com. Розділ 4 § 18 –

5 © Вивчаємо інформатику   teach-inf. at. ua. Працюємо за комп’ютером Розділ 45 © Вивчаємо інформатику teach-inf. at. ua. Працюємо за комп’ютером Розділ 4 §

5 Дякую за увагу! За новою програмою Урок 1801 5 Дякую за увагу! За новою програмою Урок